~Βαλε το κεφαλι στο φουρνο και πες μου αν εσκασε~

2.1K 129 119
                                    

Δεύτερος στην λίστα μας είναι ο φιλαράκος μας Τζέφρι Νταμερ, ο οποίος είναι το δεύτερο μέλος της Τριάδας φωτιάς.

Ο Τζέφρι Ντάμερ γεννήθηκε στις 21 Μαΐου του 1960 και μεγάλωσε σε μία απολύτως φυσιολογική οικογένεια

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

Ο Τζέφρι Ντάμερ γεννήθηκε στις 21 Μαΐου του 1960 και μεγάλωσε σε μία απολύτως φυσιολογική οικογένεια. Οι γονείς του δεν τον κακοποιούσαν και δεν μεγάλωσε μέσα στις κακουχίες και την φτώχεια. Ο πατέρας του ήταν χημικός και η μητέρα του νοικοκυρά. Αν και καβγάδιζαν συχνά, ήταν αφοσιωμένοι στη φροντίδα του γιου τους και ποτέ δεν τον παραμέλησαν.

Όταν ήταν 4 χρονών, παρακολούθησε τον πατέρα του που μάζευε τα κόκκαλα ψόφιων ζώων από την αυλή και τη δασική περιοχή γύρω απ' το σπίτι τους. Ο πατέρας του αργότερα σχολίασε ότι του είχε κάνει εντύπωση πόσο ενθουσιασμένος φάνηκε ο γιος του, όταν άκουσε κόκκαλα να σπάνε. Τότε ξεκίνησε το ενδιαφέρον του Τζέφρι για τα ζώα, το οποίο όσο περνούσαν τα χρόνια, γινόταν όλο και πιο μακάβριο.

Συνήθιζε να μαζεύει τα ζώα που σκοτώνονταν από αυτοκίνητα και να τα εγχειρεί για να εξετάσει την ανατομία τους. Κάποια στιγμή ρώτησε τον πατέρα του τι θα γινόταν αν έβαζε τα κόκαλα ενός κοτόπουλου στη χλωρίνη. Ο πατέρας του, πιστεύοντας ότι ο γιος του ρωτούσε από επιστημονική περιέργεια, του έδειξε πώς να χειρίζεται τις χημικές ουσίες, που αργότερα θα χρησιμοποιούσε στις δολοφονίες του.

Μεγαλώνοντας και κατά τη διάρκεια της εφηβείας του έγινε αντικοινωνικός, άρχισε να πίνει αλκοόλ καθημερινά και να πειραματίζεται με το διαμελισμό νεκρών ζώων. Όταν μπήκε στην εφηβία, συνειδητοποίησε ότι ήταν ομοφυλόφιλος.Κρατούσε μέλη τους σε γυάλες και για πολλά χρόνια είχε συλλογή από οστά ζώων.

Οι καθηγητές του στο σχολείο είχαν πει ότι είναι ευφυής αλλά απαθής γι' αυτό οι βαθμοί του ήταν μέτριοι. Από τα δεκατέσσερά του χρόνια έπινε καθημερινά και συχνά καθ' όλη τη διάρκεια της μέρας αλκοόλ - από μπύρες έως τζιν και ουίσκι- ακόμη και στο σχολείο.

Διαβολικά μυαλάUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum