~Γλυκος, θεοκουκλος αλλα ψυχακιας~

3.5K 172 324
                                    

Ποδαρικό θα μας κάνει σήμερα ένας από τους ποιο γνωστούς διαβόητους δολοφόνους ο Ted Bundy, μην ξεχνάμε είναι μέσα στην Τριάδα φωτιά και είναι ο εγκέφαλος.

Πίσω στο θέμα μας λοιπόν ο Τεντ Μπαντι γεννήθηκε στις 24 Νοεμβρίου 1946 από ανύπαντρη μητέρα και χωρίς πατέρα, και καλά τότε δεν επιτρεπόταν μια γυναίκα να κάνει εξώγαμο, ο Τεντ μεγάλωσε πιστεύοντας ότι η μητέρα του είναι η μεγάλη αδελφή και ότι ο...

Oops! Ang larawang ito ay hindi sumusunod sa aming mga alituntunin sa nilalaman. Upang magpatuloy sa pag-publish, subukan itong alisin o mag-upload ng bago.

Πίσω στο θέμα μας λοιπόν ο Τεντ Μπαντι γεννήθηκε στις 24 Νοεμβρίου 1946 από ανύπαντρη μητέρα και χωρίς πατέρα, και καλά τότε δεν επιτρεπόταν μια γυναίκα να κάνει εξώγαμο, ο Τεντ μεγάλωσε πιστεύοντας ότι η μητέρα του είναι η μεγάλη αδελφή και ότι οι γονείς του ήταν οι παππούδες του.

Πολύ λένε ότι ο παππούς του παίζει να είχε βιάσει την κόρη του. Ο Τεντ είχε για πρότυπο τον Παππού που πολύ τον χαρακτήριζαν «Ρατσιστή, βίαιο, μισογύνη, αγροικο και μεθύστακα»

Το 1951 η μητέρα του παντρεύτηκε τον Τζονι Μπαντι ο οποίος υιοθέτησε τον Τεντ εξού και το επίθετο Μπαντι. Ο φιλαράκος μας Τεντ ανήκε σε εργατική οικογένεια.

Τελείωσε το γυμνάσιο με αρκετά καλούς βαθμούς, κερδίζοντας μάλιστα υποτροφία και γράφτηκε σε κολέγιο, όπου επίσης είχε καλούς βαθμούς, αλλά δεν είχε αποκτήσει ποτέ κανένα φίλο. Την επόμενη χρονιά άλλαξε κολέγιο, επειδή ήθελε να ασχοληθεί με τις ασιατικές σπουδές και μεγαλώνοντας άρχισε να αποκτά το προφίλ ενός σοβαρού, λογικού και κομψότατου νεαρού, με ιδιαίτερη αδυναμία στο ωραίο φύλο. Σύντομα, άλλαξε και πάλι γνώμη για τις σπουδές που ήθελε να ακολουθήσει και προσπάθησε να γραφτεί σε σχολή αρχιτεκτονικής κι έπειτα πολεοδομίας, χωρίς να τα καταφέρει λόγω πληρότητας θέσεων.

Έτσι, εγκατέλειψε τις σπουδές του κι άρχισε τα ταξίδια σε όλη την Αμερική μέχρι το 1968, όπου επέστρεψε στο Σηάτλ και άρχισε τις πρώτες του παράνομες δραστηριότητες κάνοντας μικροδιαρρήξεις και κλοπές.
Το 1968 γνώρισε μια κοπέλα την Στεφανι Μπρουκς με την οποία είχαν ερωτική σχέση. Η σχέση τους τελείωσε με την πρωτοβουλία της Στεφάνι και παρά την θέληση του ίδιου, πληγώνοντας τον.  Για να ξεπεράσει τον χωρισμό του με την Στεφανι γύρισε στην πατρίδα του Ουάσιγκτον, και εκεί έμαθε καπάκι ότι αυτή που νόμιζε για αδελφή είναι μάνα του τελικά.

Διαβολικά μυαλάTahanan ng mga kuwento. Tumuklas ngayon