Κυλώντας
Τις πρώτες εβδομάδες, η Sylvia πήγαινε στην εκκλησία με τα υπόλοιπα παιδιά της οικογένειας, άκουγε μουσική, έβλεπε τηλεόραση και έκανε βόλτες με φίλους στο πάρκο. Πήγαινε στο γυμνάσιο μαζί με την Stephanie και την Paula. Έτρωγε με την Gertrudeκαι τα άλλα παιδιά.
Βέβαια τα γεύματα στο σπίτι της Baniszewski δεν αποτελούσαν ιδιαίτερα ευχάριστη εμπειρία για τα παιδιά. Συνολικά δέκα άτομα έπρεπε να τραφούν, τη στιγμή που στο σπίτι δεν υπήρχε καν κουζίνα. Η τροφή ήταν συνήθως φρυγανιές και σάντουιτς. Επίσης οι έτοιμες σούπες από κονσέρβα ήταν μία εύκολη λύση μια και μπορούσαν να ζεσταθούν στη μία και μοναδική ηλεκτρική εστία του σπιτιού. Λόγω της έλλειψης σε πιάτα και κουτάλια, τα παιδιά έτρωγαν απευθείας μέσα από την κονσέρβα, χρησιμοποιώντας με τη σειρά το μοναδικό κουτάλι του νοικοκυριού.
Μια μέρα γύρω στα τέλη του Αυγούστου η Sylvia άφησε έναν φίλο της να ξαπλώσει μαζί της στο κρεβάτι. «Τώρα θ' αποκτήσεις μωρό!», της ανακοίνωσε η Gertrude, κλωτσώντας την με δύναμη στα γεννητικά όργανα.
Αν και σύμφωνα με την ιατροδικαστική έκθεση η Sylvia δεν θα πρέπει να είχε ποτέ σεξουαλικές σχέσεις, φαίνεται ότι είχε πεισθεί από τον περίγυρό της πως ήταν έγκυος. Η φανταστική αυτή εγκυμοσύνη, εξόργιζε την πραγματική έγκυο PaulaBaniszewski. «Δε θα χωράς να καθίσεις ούτε σε καρέκλα!» φώναξε στη Sylvia χτυπώντας την, ενώ εκείνη γι' «αντίποινα» είπε σε κάποιους συμμαθητές της ότι τα δύο μεγαλύτερα κορίτσια της Baniszewski, η Paula και η Stephanie, είναι «πόρνες».
Αυτό με τη σειρά του εξαγρίωσε τον δεκαπεντάχρονο φίλο της Stephanie, Coy Hubbard, ο οποίος ξυλοκόπησε άγρια τη Sylvia. Ο Coy ήταν ένας όμορφος μελαχρινός νεαρός, αρκετά ανεπτυγμένος για την ηλικία του. Από τη μέρα εκείνη κι έπειτα η Sylvia θα γινόταν ο ατομικός του «σάκος προπόνησης». Μετά από τον Coy και η Gertrude ξυλοκόπησε ξανά την Sylvia.
Σιγά σιγά η Baniszewski άρχισε να διαδίδει «άσχημα» πράγματα για τη Sylvia στα παιδιά της γειτονιάς, ενθαρρύνοντάς τα να εκδικούνται χτυπώντας την. Η δεκατριάχρονη Anna Siscoe συμπαθούσε τη Sylvia ώσπου η Gertrude της είπε ότι η Sylvia είχε αποκαλέσει τη μητέρα της «πουτάνα». Η Anna επιτέθηκε τότε με μανία στο κορίτσι κλωτσώντας το στην κοιλιά. Η Sylvia έπεσε κάτω κρατώντας την κοιλιά της και φωνάζοντας «Το μωρό μου... το μωρό μου!».
Παρόμοιες σκηνές διαδραματίστηκαν όταν η Gertrude είπε στην Paula και σ' ένα άλλο κορίτσι της γειτονιάς, την Judy Duke, ότι η Sylvia τις γελοιοποιούσε πίσω από την πλάτη τους αφήνοντας μάλιστα και άφθονα σεξουαλικά υπονοούμενα εις βάρος τους.
KAMU SEDANG MEMBACA
Διαβολικά μυαλά
NonfiksiΤα "Διαβολικά μυαλά" έρχονται! Ιστορίες δολοφόνων, εγκλήματα που συγκλόνισαν όλων τον πλανήτη, υποθέσεις που δεν εχουν κλείσει ακόμα, δολοφονους που δεν έχουν βρεθεί, εγκληματίες που εμειναν γνωστοί στο κόσμο και μόλις ακους το όνομα τους ανατριχια...