Acest capitol ii este dedicat lui qpBiancaqp. Sper sa iti placa.
Mi-a fost rusine sa ii spun la revedere lui Liam. Nu stiu de ce. Cu cat stau si ma gandesc la el imi dau seama ca nu mi-a placut neaparat de el, dar faptul ca trebuie sa plec imi sfasie inima. Asta e viata! Foarte dura...mai ales cu mine!
Plec impreuna cu parintii spre noua casa. E foarte departe. Mai departe decet credeam. Cand ajungem vad in fata mea o casa nu exagerat de mare, dar nici mica. Pare perfecta. Are si gradina si doua leagane ce stau la umbra unui copac. E foarte frumoasa. Eleganta...asa cum imi place mie!
Intru impreuna cu parintii si merg spre noua mea camera. Imi las bagajele si ma intind pe pat. Imi verific telefonul si vad ca am o gramada de mesaje de la Liam. Nici nu ma deranjez sa la citesc deoarece vreau ca totul sa ramana in trecut. Vreau sa imi fac o noua viata la un liceu nou, cu oameni noi!
********
Azi e prima zi la noul liceu. Ma ridic usor din pat si ma duc in baie. Imi fac rutina, apoi ma imbrac cu o rochita alba. Imi las parul pe spate. Trebuie sa scap de reputatia din trecut. De acum sunt o noua persoana. Vreau sa uit de tot trecutul meu si sa imi traiesc viata la noul liceu. Ies din casa si merg linistita pe strada. Ma gandesc la cum o sa fie noii colegi, cum o sa fie scoala in care imi voi petrece urmatorii ani? Prea multe intrebari si prea putine raspunsuri. Sunt nevoita sa ma intorc la realitate deoarece am ajuns .
Iau o gura mare de aer si deschid usa. O multime de adolescenti se afiseaza in fata mea si imi blocheaza drumul. Ochii sunt atintiti asupra mea,dar eu incerc sa imi fac loc prin multime si sa plec. Cand cred ca am scapat de tot si toate, dau nas in nas cu o blonda pe niste toace de zici ca e statuie.
-Buna,...necunoscuto. Inainte sa spui ceva trebuie sa sti ca scoala asta e a mea si.....mai trebuie sa sti ca nu ai voie sa te atingi de Mike. E al meu si doar al meu. Ai inteles?
-Da si.......scoala nu e a ta....e a statului si....nici macar nu stiu cine e Mike....a, da si......nu imi spui tu mie ce sa fac! Ai inteles?
Dau sa plec , dar simt cum o mana ma trage inapoi. O vad pe blondi cum ridica mana sa imi dea o palma...numai ca durerea nu mai venea...ce e asta? Deschid incet ochii si vad cum cineva o tine pe blondi de mana. Ma uit mai atent si raman uimita de ce vad...
Heiiiiiiiii! Acesta este capitolul 10!!! Ce rasturnare de situatie, nu? Ne vedem la capitolul urmator! Byeeeeeeeeeeeee!
CITEȘTI
Schimbarea e buna.
Teen FictionGiulia trebuie sa se mute cu parintii ei in alt oras. Din nefericire ei nu au gasit inca un loc in care sa stea asa ca ea este nevoita sa stea in casa unor priteneni de famile ce au un baiat de aceeasi varsta cu Giulia. Oare ce se v-a intampla intre...