Acest capitol ii este dedicat lui DeeaLou. Multumesc pentru tot si ma bucur daca iti place.pwp♡
Deschid cutia si inauntru vad rochia alba cu pietre albastre care Liam ma obliga sa o iau. De ce mi-a facut un cadou? E ziua lui. Nu a mea. Impreuna cu cutia venea si un biletel.
"Vreau sa porti aceasta rochie la petrecerea de ziua mea din seara asta. M-am dus sa cumpar cateva chestii. Ne vedem atunci. Apropo, petrecerea incepe la ora 19:30. Ai destul timp sa te pregatesti.
Cu drag, Liam"
Ce dragut. Stiam eu ca o sa dea o petrecere. Stai!!!! Nuuuuuuu! Am ales un cadou care imi v-a fi de o suta de ori mai greu sa il dau daca e in fata oamenilor. Nu pot sa dau inapoi. Trebuie sa o fac. Am pregatit totul si nu am o idee mai buna. Stiu ca si-a dorit asta de cand ne-am cunoscut. E bine si pentru el si pentru mine daca o sa o fac. Mai mult nu va mai spun. E o surpriza.
Iau rochia cu mine in camera. Incep sa ma pregatesc. Pun niste muzica si aprind o "sented candle". Ma duc in baie si imi fac un dus de jumatate de ora. Ma sterg si ma asez in fata oglinzii. Nu ma usuc total si imi fac niste bucle lejere. Imi fac unghile cu un baby blue care se asorteaza cu rochia si " ma machiez". Haha. Toata lumea stie ca nu ma machiez,dar....deoarece este o ocazie speciala aleg sa ma dau cu putin creion negru, mascara si un ruj nude. Imi prind suvitele de par din fata in spate cu o floare cu mai multe nuante de albastru. Ma incalt cu o pereche de pantofi cu toc, albi, cu talpa argintie. Sunt aproape gata. Mai lipsesc bijuteriile. Normal ca aleg sa port lantisorul de la Liam si o bratara care se asorteaza. Perfect. Gata de petrecere. Ma uit la ceas si vad ca e 18:30. Mai am timp. Oare s-a intors Liam. Deschid usa de la camera si dau sa cobor cand il vad pe Liam cum se holbeaza la mine de jos. Oare ii place ce vede sau e dezamagit? Ii zambesc si el imi zambeste inapoi. Cobor scarile si ii dau un sarut pe obraz. Sati! Ce!? A fost prima oara cand am facut asta. Oh doamne! Ce se intampla cu mine? Il vad cum imi zambeste si ma imbratiseaza.
-Multumesc pentru rochie. E minunata.
-Nu face nimic. Rasplata mea a fost sa te vad in ea. Eu care ziceam ca e frumoasa, cand am vazut-o pe tine mi-am schimbat parerea. E si mai frumoasa la pachet cu tine.
Gata cu complimentele. Trebiue sa pregatim casa. Asezam gustarile pe mese, sticlele cu suc de asemenea si eu imi pregatesc scena pentru anuntarea marelui cadou. Avem un microfon ca la sfarsit fiecare invitat sa poata spune ceva pentru Liam. El inca nu stie cadoul pe care i l-am pregatit. Inca e o surpriza.
Cum e? Oare ce cadou ii pregateste Giulia lui Liam? Love you all!!!! Byeeeee!!!
CITEȘTI
Schimbarea e buna.
Genç KurguGiulia trebuie sa se mute cu parintii ei in alt oras. Din nefericire ei nu au gasit inca un loc in care sa stea asa ca ea este nevoita sa stea in casa unor priteneni de famile ce au un baiat de aceeasi varsta cu Giulia. Oare ce se v-a intampla intre...