Capitolul paisprezece

215 18 2
                                    

Acest capitol ii este dedicat lui keep_dreaming260❤❤❤

Ma scol cu o durere de cap incredibila....ma ridic si ma indrept catre baie. Imi fac rutina de dimineata, apoi ma duc sa ma imbrac. Aleg sa port o pereche de pantaloni scurti turcoaz si un maiou negru. Peste pun un cardigan negru, iar parul il las liber. Cobor in bucatarie unde o gasesc pe mama.

-Buna dimineata!
-Buna dimineata, scumpo! Nu mananci?
-Nu, mersi...o sa imi iau ceva pe drum. Pa, mama!
-Pa scumpo! Scucces la scoala!

Am iesit din casa si mi-am inceput drumul. Mi se pare ca sunt urmarita insa refuz sa ma intorc. Probabil ca e numai in mintea mea. Ajung in curtea scolii unde imi vad noii prieteni.

-Hei! le spun tuturor. Ce mai faceti?
-Hei,Giulia! spun toti la unison.
-Noi facem bine spune Allyson.Tu ce mai faci? Ieri ai plecat de la ultimele ore..
-Da...pai nu m-am simtit bine...
-Unde e Mike? intreaba Josh
-Are treaba! spune Derek pe un ton rece.
-Apropo...cumde eu nu l-am vazut pana acum pe Mike? intreb curioasa
-Pentru ca esti o.....si are treba! spune Derek pe un ton nervos si rece. Pana acum nu l-am mai vazut asa. Oare cu ce am gresit? Decid sa plec ca sa nu mai complic lucrurile. In timp ce plec o aud pe Emma cum il cearta pe Derek pentru spusele sale. Oricum sunt doar o greseala. Cel putin dragostea mea ma accepta asa cum sunt. Dupa ce am spus asta mi-am scos portofelul si m-am uitat la poza cu baiatul visurilor mele gasita ieri. De ai fi real.... Am fost trezita din visuri in momentul in care am realizat ca m-am impiedicat si urma sa cad...insa nu mai ajungeam pe jos odata...

Hellău! Ce mai faceti? Imi pare rau de intarziere...insa sper sa merite. Am incercat sa fac capitolul mai lung. Multumesc pentru fiecare lectura, vot si comentariu dat. Inseamna enorm de mult. Ne vedem in curand....BYEEEEEE!!!!! P.S:in poza este Derek, iar in poza de la capitolul trecut este Amy.

Schimbarea e buna.Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum