E dimineata. Imi dau seama de asta deoarece lumina data de soare imi invadeaza ochii. Sunt trezita de un sunet ce se aude de jos. Ma ridic inca cu dorinta de a continua somnul , dar curioasa sa vad ce se intampla .
Pasesc spre scari, apoi spre bucatarie.Putin aer rece vine si ma face sa tremur. Frigul dispare si este inlocuit de şoc cand vad lucrurile noastre impachetate in cutii asezate una peste alta
-Mama ce se intamapla? intreb cu un gram de frica in glas.
-Buna dimineata! Cum ziceam, ne mutam. Asa ca nu mai sta ca o statuie si du-te sa-ti strangi lucrurile din camera.
Simt cum un cutit imi trece prin stomac. Simt ca imi cedeaza genunchii, dar ma adun si continui conversatia.
-Cand? intreb cu glasul stins
-Azi. Doar nu impachetam toata casa inainte cu o luna?!
Oare isi bate joc de mine. Azi?!
-Cand? La ce ora? intreb fara nici o speranta.
-Intr-o ora! Acum du-te!
De cand a murit tata, mama a devenit mult mai rece cu mine, si-a schimbat comportamentul total. Nu mai spun ca deabea mai sa pe acasa. Umbla cu noste nimicuri toata ziua.
Trec prin fiecare coltisor al camerei mele si adun tot ce stiu ca voi avea nevoi sau voi vrea sa pastrez.
Dintr-o data, mama intra ca un vartej im camera si se uita la mine cu dispret.
-In primele doua saptamani vei sta acasa la nists prieteni de familie. Au un tampit la fel ca tine. Vezi sa te intelegi cu el si sa nu imi faci probleme!
Si la fel cum a intrat a si iesit. E atat de acra cu mine....tot crede ca tata a murit din cauza mea. O lacrima da sa cada, insa o opresc. Tata a murit intr-un accident la munca. Lucra ca sofer la o firma de livrari, insa venitul nu era indeajuns pentru a ne intretine, asa ca si-a mai luat un job ca
-Scumpo, vroiam sa iti spun ca nu am gasit inca o casa deoarece totul este rezultatul unei oportunitati la munca. V-a trebui sa locuiesti la o familie pe care o cunoastem de mult timp si care e de incredere. Vestea buna este ca si ei au un baiat de 16 ani. La fel ca tine.
Dupa ce ca ne mutam, trebuie sa stau in aceeasi casa cu un baiat. Uhhhhhh!!!!
-Apropo. Mergem in California. Acestea au fost ultimele cuvinte spuse de mama, inainte sa simt ca cerul imi cade in cap.
**********
Timpul a zburat deoarece am aterizat si acum imi luam la revedere de la parintii mei si faceam cunostinta cu tatal baiatului cu care aveam sa imi petrec mult timp. Am urcat in masina lui si m-am last dusa catre "noua mea casa".
-O sa iti placa la noi. Sunt de asemenea sigur ca te vei intelege de minune cu baiatul nostru. Apropo, il chema Liam.
Primul gand care imi trece prin minte la auzul numelui sau este" ce nume frumos". Ce???? Cum pot sa ma gandesc la asa ceva. Nici macar nu il cunosc.
Gandurile imi sunt intrerupte de oprirea motorului.
-Am ajuns, spuse tatal entuziasmat.
Capitolul 1 e gata. Sper sa va placa si sper sa intelgeti descrierea mea. Astept pareri si scuze,pentru posibilele greseli. In imagine o vedeti pe Giulia. Love ya!
CITEȘTI
Schimbarea e buna.
Novela JuvenilGiulia trebuie sa se mute cu parintii ei in alt oras. Din nefericire ei nu au gasit inca un loc in care sa stea asa ca ea este nevoita sa stea in casa unor priteneni de famile ce au un baiat de aceeasi varsta cu Giulia. Oare ce se v-a intampla intre...