A hét többi napja átlagosan telt. A reggeli korán kelés, suliban órák alatti hajtás,délutáni edzések, legyen az röpi, gimnasztika vagy tánc. Ma péntek van és az ébresztőm keltett. Annyiszor keltem már erre a számra, hogy idegösszeroppanást kapok ha még egyszer meghallom. Ma Jim visz, mert Laylanak hamarabb be kellett mennie.
A suliban feleltem matekból... hát volt már jobb jegyem. Tesin iskolaköröket futottunk. Nem azért, de a tanárok nem unják? Délután elmentem Jessel elvittük az ikreket a sulihoz, mert osztálykirándulásra mennek a hétvégén(több napos). A sulijuknál találkoztunk Jake-kel és a húgával, aki egy osztályba jár az ikrekkel. Miután elmentek Jessel megbeszéltem, hogy ma nálunk alszik, így a következő célpont a mi házunk volt.
-Mit nézzünk?
-Uuuu nézzük meg a A fiúknak, akiket valaha szerettem-et!-csillant fel barátnőm szeme.
-Én azt még nem láttam..
-Akkor most megnézzük!
Egy fél órája megy a film és be kell valljam nem olyan rossz. Amikor vége lett követte a másik két része, szóval hajnalig fent voltunk.
Másnap úgy néztünk ki, mint két zombi, mert alig aludtunk három órát. Jess hazament, mert vigyáznia kellett a húgára. Én megtanultam, utána olvasni akartam, de fél oldal után elnyomott az álom. Arra keltem hogy csörög a telefonom. Megnéztem hány óra, utána felvetem a telefont. Egy ismeretlen szám hívott, szóval kíváncsi voltam, hogy ki zavart fel az álmomból.
-Jó estét! Én Dr. Daniel Davis vagyok, a kórházból hívom.-ekkor nagyon rossz előérzetem támadt, mert az embert nem szokták csak úgy a kórházból hívogatni.-Az öccsei miatt telefonálok. A táborban, amelyben a testvérei voltak, tűz balesetben súlyosan megsebesültek és most a Palomar Medical Center-ben ápolják őket. A többi családtagjukat nem tudtam elérni, ezért hívtam magát. Ide tudna jönni?-a sokktól egy pár percig nem tudtam válaszolni, de végül kinyögtem egy "igen"-t és már rohantam is a kórházba.
Bár ne tettem volna...
Egy kicsit rövid lett, bocsi. Holnap jön a kövi! :) Ha valami szerintetek rosszul van megfogalmazva, vagy helyesírási hibát találtok szóljatok. Vevő vagyok a kritikákra, legyen az pozitív vagy negatív. További szép napot/estét!
YOU ARE READING
Az én LOVE STORYm
RomanceEgy átlagos lánynak, egy átlagos napon, egy baleset miatt gyökeresen megváltozik az élete.