Kopogásra keltem,nem is inkább dübörgésre, egy szép álomból amire még kb. 5 percig fogok emlékezni, utána elfelejtem mint a többit.
-Elég lesz, nem szeretném, hogy rám törd az ajtót!-morogtam, mire a dübörgés abbamaradt.
-Készülődj, fél óra múlva indulunk!-mondta Layla az unokanővérem.
Egy kicsit magamról. Rosie Smith vagyok 16 éves idén kezdem a 10. osztályt, egy hatosztályos gimiben, Candy a becenevem. Van két öcsém akik ikrek, Dylan és Matt.Ők 14 évesek idén fejezik be az általánost.őket nem vették fel abba a suliba amibe én és a bátyánk, James( akit mindenki csak Jimnek hív) jár. Jim 19 éves lesz jövő héten, idén végzős. Layla az unokanővérünk, aki 21 éves és az egyetem miatt lakik nálunk egy darabig. A legjobb barátnőmet, Jesst, a gólyatábor óta a nővéremnek tekintek olyan szoros a kapcsolatunk.
Felvettem az ünneplő ruhámat, megfésülködtem és reggeli után indulhattunk is. Nem szoktam sminkelni, se vasalni a hajamat mert feleslegesnek tartom. A hajam az egyik különlegességem, mert a fenekemig ér és különleges színe van, olyan amilyet fodrász nem tud csinálni. A kocsiba beszállva elvittük az ikreket, majd minket dobott ki Layla a sukinál.
Hát remélem tetszett, köszönöm hogy elolvastad! Nincs átolvasva! Holnap jön a kövi!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Az én LOVE STORYm
RomantizmEgy átlagos lánynak, egy átlagos napon, egy baleset miatt gyökeresen megváltozik az élete.