6.rész

9 0 0
                                    

Az ismerős zajra keltem, és megajándékoztam, egy repülő papuccsal, amitől leesett, és széttört. Nem baj, legalább nem idegesít, viszont ma meg kell látogatnom, egy  óraboltot. 

-Mi volt ez a zaj?-jött be apu egy köntösben, és rózsaszín mamuszban.

-A gravitáció teszi a dolgát, én meg megyek suli után órát venni. Csini a mamusz...

-Köszi, tudtam, hogy tetszeni fog..-ezek szerint nem jött rá, hogy ironikusan mondtam.-Nem tudod egyszer úgy lecsapni, hogy ne essen baja? Még csak a második hét és te már a második ébresztőórát veszed.-mondta-Költséges lesz az idei év-fűzte hozzá halkan, és kiment a szobámból. 

A suliban részletesen beszámoltam Jessnek (ha ennél részletesebben lehet). Furcsa módon Jake-et bent találtuk a teremben. Úgy látszik tényleg dobta Mary. Éppen Ethannel beszélgetett valami buliról, ami a hétvégén lesz. Óhh.. most jutott eszembe, hogy holnap lesz Jim szülinapja. Még vennem kell neki valamit. Na mindegy. Órák után egyből hazaindultam, de egy kéz megfogta a csuklók, én meg ijedten megfordultam.

-Hé, jól vagy?-kérdezte

-Persze, bocsi most sietek haza..

-Nem jössz táncra?

-Most kihagyom, biztos találnak mára neked egy párt..

-Persze menj csak, majd beszélünk.

-Oké, szia

Otthon türelmetlenül vártam anyut, mert ő hozza a teszteket. Amikor megjött, elolvastam a használati utasítást, és megcsináltam. Összesen három tesztem volt, mind a három negatívat mutatott. Megkönnyebbülten néztem az eredményt és örültem, hogy az a mocsok nem vette el ezt is tőlem. Egy órája lehettem itthon, amikor csörgött a telefonom. Egy ismeretlen szám hívott, amit félve, de felvettem.

-Szia-a hangja ismerős volt, de nem tudtam, hogy ki az.

-Bocsi, ismerlek?-kérdeztem, mire felnevetett. Ez jót vagy rosszat jelent?

-Jake vagyok. Zavarok?

-Óóó.. szia Jake, nem nem zavarsz. Milyen volt a tánc?

-Nem túl jó, Mary barátnői közül valakivel kellett táncolnom, és hallgathattam egész végig a nyávogását..-mondta, mire felnevettem-De te hogy vagy?

-Voltam már jobban.. Jake.....   lehet az, hogy ami hétvégén történt, azt nem mondod el senkinek?

-Ezt alapnak vettem, nem akarom, hogy e miatt bántsanak.

-Köszönöm

-Nincs mit. Rosie ki tudsz jönni?

-Hova?

-A kaputokhoz

-Ne szívass, itt vagy?

-Aha

-Megyek, szia

Leraktam, és rohantam a kapuhoz, hogy beengedjem. Nem tudtam, hogy miért van itt, remélem, nem csináltam semmi rosszat.

-Szia

-Szia

-Van kedved sétálni?- kérdezte, én meg kid hezitálás után belementem.

-A hátvégével kapcsolatban lenne egy kérdésem, de ha nem akarsz nem muszáj válaszolnod-kezdte, én meg bólintottam, hogy figyelek.-csináltatok tesztet?-kérdezte, mire furcsa érzésem lett. Nem tudtam, hogy érdekli, hogy vagyok, mi történt..

-Igen, és negatív..-nem tudtam befejezni, mert elkezdett velem futni valamerre. Egy idő után meguntam, és kirántottam a kezem a fogásából-Mi a jó istent csinálsz?

-Bocsi, csak megláttam Maryt.

-Ohh.. asszem' ideje hazamennem kezd késő lenni.. 

-Haza kísérlek!

-Oké

A kapuban megkérdeztem hogy be jön-e de elutasította, mert tényleg késő van már. Egy gyors tusolás/vacsi után lefeküdtem aludni.

Reggel a napra keltem. Ez furcsa, még sötét szokott lenni, amikor suliba megyek... Kipattantak a szemeim, és olyan gyorsasággal vettem fel a telefonom az asztali szekrényről, hogy kiesett a kezemből és nagyot puffant, de most nem érdekelt, hogy be tört-e a képernyőm, vagy sem. Az még várhat. Megnéztem az időt. 8:35. ELKÉSTEM!!! Mint akit meg támadtak vagy üldöznek, olyan gyorsan elkészültem, és rohantam a suliba. Ha mázlim van 2. órára beérek. 

A suliban megrohamoztam az osztálytermünket,és még a tanár élőt beértem.

-Nocsak, randija volt, Miss Smith, vagy késett a vonat?-kérdezte a matektanárom aki egy kicsit pikkel rám.

-Elnézést tanár úr..- mondtam  és gyorsan leültem Jess mellé.

-Milyen óránk volt?-suttogtam

-Elmaradt, beteg a tanár, mázlid van.

Óra végén elmentem a büfébe reggelit venni, mer nagyon éhes voltam. Reggeli után beszélgettem a többiekkel amikor Jess behúzott a lánymosdóba..

-Figyelj.. el kell mondanom valamit..

-Na mondd már!

-Asszem' tetszik valaki..

-Miii? Kicsoda? Ismerem?

-Tulajdonképpen én sem tudom hogy hívják, és nem hiszem, hogy ismered. Végzős, és most jött a suliba. A szomszédunkban lakik..


Sziasztok! Bocsi a késésért,és megpróbálom hamar hozni a kövit. További szép napszakot!


Az én LOVE STORYmOnde histórias criam vida. Descubra agora