3. rész

8 0 0
                                    

Rohantam a kórház felé, nem hívtam senkit, mert ha a kórház se érte el őket akkor én sem fogom. Amikor a kórház mellé értem egy kéz befogta a számat és a kórház melletti sikátorba rángatott. Próbáltam szabadulni az erős szorításból, de nem tudtam. Hirtelen elkezdtem pánikolni. Megfordított, és egy sötét, ködös szempárt találtam magam előtt. 

-Szia Tündérbogyó, nem kellene mindenkinek elhinni mindent első szóra.-és ekkor minden leesett. Ez a pali hívott, mert csinálni akar velem valamit. Remélem nem azt amire gondolok.

A nyakamat a falnak nyomta és úgy kezdte leráncigálni rólam a ruhákat, szerencsére nem szakadt el egyik sem. El kezdtem homályosan látni a levegőhiány és a könnyeim miatt.Hatalmas nagy bűntudatom volt mert egy ilyen csapdába beleestem és nem tudtam megvédeni magam.  Megtörtént.  Az amit a legrosszabb rémálmomban sem álmodtam az amitől mindig is rettegtem. Elvették azt amit valaki olyannak szántam aki megérdemli. Iszonyatosan utáltam magam és undorodtam az egész lényemtől.

Reggel arra keltem hogy borzasztóan fáj lent és fázom. Nem emlékszem hogy lett vége szóval elájultam. A ruháimat aminek a fele még egyben volt, kisebb szakadásokkal, felvettem az alattam lévő vértócsából és vártam. Vártam valakire aki erre sétál, és megtalál.  Vártam, mert nem bírtam lábra állni. Vártam az égi csodára, arra, hogy felkelek. De nem keltem. Túl valódinak tűnik egy álomhoz.

Az zökkentett ki a gondolataimból hogy lépteket hallottam. A megmentőm lépteit, remélem.

-Segíts!-préseltem ki a szót kiszáradt ajkaimon. Nem érdekelt ha meglát, cal segítsen, mert haza akarok menni a családomhoz, akik már szerintem halálra aggódták magukat miattam.

-Segíts!-ismételtem kicsit hangosabban, hogy meghallja. Hogy szerencse-e vagy nem, nem tudom, de meghallotta, és elkezdett rohanni felém.

-Jézusom, Rosie!-mondta. Ezek szerint ismer. Lehet, nem volt jó ötlet megszólítani.-Itt vagyok nincs semmi baj. Mi történt?-Kérdezte ismeretlen vagy ismert megmentőm.

-Ki vagy?-kérdeztem kérdését elengedve a fülem mellett. 


Szerintetek kicsoda a megmentője? Segíteni fog neki, vagy inkább otthagyja?



Az én LOVE STORYmDonde viven las historias. Descúbrelo ahora