Nehéz pilláimat felnyitottam egy illatra, amitől korgással jelezte a hasam, hogy tápanyaghiányban szenvedek. Belenéztem a tükrömbe, és beugrott a tegnap este. Az arcom felpuffadt, szemeim vörösek, szám kiszáradt. Mint egy élőhalott. Miután rendbe szedtem magam, lementem, és anya, isteni palacsintájával fogadott.
-Láttam hogy sírtál, gondoltam egy palacsinta felvidítana...-mondta, mire elmosolyodtam, és nekiálltam a reggelimnek.-Mi történt?-kérdezte engem meg megint a sírógörcs kerülgetett. Gondolkodtam, hogy elmondjam-e. Végül elmondtam mindent töviről-hegyire és őt jobban megrémisztette, mint engem.
-Köszönöm, hogy elmondtad. Tud még erről valaki?
-Csak Jake, ő talált meg...-és ekkor elfogott egy érzés. Megbízhatok Jakeben? Nem fogja elárulni a "titkomat"? Normálisnak tűnt, de nem bízok meg benne 100%-osan. Mindenesetre járok neki eggyel, ha tetszik, ha nem. Ha akkor nem segít, akkor most valószínű nem itt lennék.
-Értem. Még egy kérdés.-bólintottam, hogy figyelek-Védekezett?-ez volt az amitől és is féltem. Mert nem emlékszem. Annyira pánikoltam, és az ájulás szélén álltam képtelen voltam ilyen "részletekre" figyelni.
-Nem emlékszem-motyogtam.
-Akkor csinálni kell egy tesztet, mert jobb félni, mint megijedni...
Hát akármennyire féltem tőle, igaza volt anyumnak, így egy kis hezitálás után belementem. Nem minthogyha lett volna más választásom...
~Jake szemszöge~
A tegnapi nap elég furcsa volt... Éppen futottam, amikor megtaláltam Rosiet akit...... akit megerőszakoltak. Úgy éreztem kötelességem segíteni neki, akkor is ha még beszélőviszonyban sem vagyunk. Ezen változtatni akartam. Most a srácokkal fogok találkozni, akikkel csak a látszat miatt lógok. Nem szeretem Maryt, de nem akarom megbántani, bár tudom, hogy ő is csak a látszat miatt van velem. Hogy miért? 2 éve, hogy járunk, és ennek az az oka, hogy megtudta az egyik titkom, és azzal zsarolt, hogyha nem leszek a barátja, akkor elmondja mindenkinek. Nekem nincs normális életem, az biztos. Kinek van?
-Hol voltál tegnap Maci?- ja igen. Tegnap is találkoztunk volna, de Rosie fontosabb volt.Ő is mindig segít mindenkinek, és van olyan ritka pillanat amikor Ő szorul segítségre és én segítettem neki. Asszem' ez egy égi jel volt, hogy meg kell ismerjem. És én nem ellenkeztem.
-Dolgom volt.-zártam rövidre
-De milyen dolgod?-nyávogta, amitől a hányinger kerülgetett
-Segítettem anyának.-hazudtam. Nem fogom engedni, hogy Rosie életét is tönkretegye.
-Jaj, az később is ráért volna.
-Gyere-húztam csuklójánál fogva egy kicsit messzebb a többiektől.
-AUUUUU... engedj eeel!-nyávogta. Komolyan mondom, ha így folytatja agyrákot fogok kapni-Figyelj, én csinálom amit mondasz, ha akarod veled élem le az életem, de a magánéletembe nem foglak beavatni.
-Most miért vagy ilyen undook?-mondta, mire hitetlenül felnevettem
-Gusztustalan vagy. Az egész életemet elrontottad, irányítottad.-szűrtem ki a fogaim közül a szavakat
-Tudod mit? Szakítok veled!-húzta elégedett mosolyra a száját
-Hát ha te ezt szeretnéd?-reménykedtem, hogy nem csak viccel.
-Igen!
-Hát akkor hazamegyek telesírni a párnámat-mondtam és elindultam haza. Nagyon örültem, hogy szakítottunk, bár attól félek, még Mary nem engedett el engem. Hogy még egyszer el fogja rontani az életem, amikor már minden jól megy.
Otthon gondoltam ráírok Rosiere.
Me: Szia!
Rosie: Szia!
Me: Jobban vagy?
~Rosie~
Jake: Jobban vagy?
Me: Hát voltam már jobban, de javulok...
Egy kicsit meglepett, hogy Jaket érdekli, hogy, hogy vagyok, de örültem, hogy írt. Anyu beíratott pszichológushoz, és holnap lesz az első órám a teszt után (terhességi teszt). Kicsit izgulok, meg eleinte nagyon elleneztem ezt a dolgot, de a végén beadtam a derekamat.
Egy csomót beszélgettünk Jake-kel, kiderült, hogy dobta Mary, és az is, hogy egy kicsit sem szomorú. Ezt egy kicsit furcsállom, mert ők voltak a suli "sztárpár"-ja. Amikor befejeztük felhívtam Jesst, és mindent elmondtam neki, az elmúlt két napról. Hogy mennyire átcsaptak, és kihasználták a bizalmam, a Jakes storykat. Azt mondta nagyon sajnálja és mindenben támogatni fog. Ez nagyon jól esett, és jól esett, hogy ennyien támogatnak.
Anyu este elmondta mindenkinek a "nagy hírt",hogy, hogy jártam. Nem kérdezgettek, hogy pontosan mi volt, megértették, hogy ez fel kell dolgoznom. A nap végére sok segítő kezet kaptam ajándékba. A sebeimet anyu segítségével lekezeltem, így egy gyors fürdés, vacsi után engedtem a nehezedő pilláimat lecsukódni.
Sziasztok Flamingók! Több, mint 500 szó, hűűű... Próbálok hosszabb részeket írni, hamarosan jön a következő, sietek vele, ha minden jól megy holnap már kint lesz. További szép napszakot, és kellemes húsvétot!:)
STAI LEGGENDO
Az én LOVE STORYm
Storie d'amoreEgy átlagos lánynak, egy átlagos napon, egy baleset miatt gyökeresen megváltozik az élete.