Selam.
----
"O zaman görüşürüz."
"Görüşürüz, iyi geceler."
Sessizce yan yana gelmişlerdi Baekhyun'un evinin önüne. Şimdi Chanyeol miniğini bırakmış, evine dönüyordu.
"Baekhyun?"
Kyungsoo'nun sesi bir anlık korkutmuştu Baekhyun'u.
"Efendim?"
"Ne yaptınız siz bu saate kadar?"
Kyungsoo sorgular derecede bakarken Baekhyun salak gibi sırıtarak kenardaki koltuğa yerleşti.
"Hoşlanıyormuş," boş duvara sırıtarak bakarken söylemişti bunu.
"Ne?"
"Chanyeol,"
"Ee?"
"Benden hoşlanıyormuş."
Kyungsoo ifadesiz yüzüyle karşısında aptal gibi sırıtan çocuğun yüzüne bakıyordu. Bir şeyler yerine tam oturmamıştı ve Baekhyun'un hayal görüp görmeyeceğinden şüpheleniyordu.
"Emin misin?"
"Kendisi söyledi ve beni öptü.."
"Hâlâ tam emin değilim Baekhyun, sana dediklerinden sonra hoşlanıyorum demesi garip."
"Onlar geçmişte kaldı Kyungsoo."
"Peki, nasıl mutluysan öyle yap miniğim. Uyumam gerekiyor şimdi, iyi geceler."
"İyi geceler."
Baekhyun bir süre odasına girip kapıyı kapatan arkadaşını izledi, ona içinden binlerce defa teşekkür etti ve odasına gitmek için ayaklandı. Pijamalarını giyip uykuya daldığında Kyungsoo sabaha kadar uyumamıştı, Baekhyun'a bir şey olur da üzülür diye.
---------
"Günaydın Kyungsoo," Baekhyun tüm sabahlara göre daha erken uyanmış, kahvaltıyı hazırlamıştı. Şimdi ise Kyungsoo uyansın diye yatağında takla atıyordu.
"Git başımdan."
"Senin için kahvaltı hazırladım ama!"
Bağırmasıyla Kyungsoo gözlerini açmış ve gözlerini ışığa alıştırmaya çalışıyordu.
"Aşağı katta bekliyorum, çabuk ol."
Çocuk gibiydi Baekhyun, yeri geldiğinde ise ondan ciddi kimse olmazdı. Çocukluğunu yaşayamamıştı annesi ve babası öldüğü için, Kyungsoo onunla arkadaş olmuş, yaralarını sarmıştı. Kolay olmamıştı elbette, her gece geçirdiği sinir krizleri cehennemi yaşamıştı Baekhyun'a üç yıl boyunca.
"Kyungsoo, yumurta soğuyor!"
"Geliyorum!"
--------------
"Anlat şimdi dün geceyi."
"Buradan çıktıktan sonra Chanyeol koşa koşa çıkmaz bir sokağa götürdü beni, sonra ben gidecekken tuttu ve öptü. Bu kadar, bir de benden hoşlandığını söyledi."
"Üzülmeni istemiyorum Baek, ama kendin için en iyi kararı verdiğini biliyorum."
"Teşekkür ederim."
------------
Baekhyun koltukta uzanmış telefonla oynarken çalan kapıyı açmak için kalkmıştı yerinden. Karşısında gördüğü kişi havalarda uçmasına sebep olacak biriydi.