27 Kasım 2016
"Hey! Byun Baekhyun, 5 dakika içinde uyanmazsan ilk dergi çekimine geç kalacaksın." Baekhyun sekreteri Kyungsoo'nun bağırmasıyla âdeta zıplayarak uyanmıştı.
Doğru ya, bugün hayatında bir ilk yaşayacaktı." Tamam Kyungsoo , bak uyandım. " diyerek bedenini yataktan kaldırdı. 15 dakika içinde işlerini halledip evden çıktı.Baekhyun dışarıyı izlerken Kyungsoo çekim hakkında ona bilgi veriyordu. Kore'de ki en ünlü parfüm markalarından biri için çekim yapacaktı. Bir kez daha içinden bugün bir şey olmaması için Tanrı'ya dua etti. Tam arabadan inecekken telefonunun çalmasıyla duraksadı. Ekranda ki ismi görünce hafifçe tebessüm etti. Telefonu açıp kulağına götürdü. Açar açmaz Sehun'un sesi kulaklarını doldurdu. "Bilin bakalım bugün kimin sevgilisi Kore'nin en ünlü parfüm markalarından biri için çekim yapacak?"
Sehun'un sesi Baekhyun'dan bile daha heyecanlıydı. İkisi 2 sene önce tanışmış, yaklaşık 5 ay sonra Sehun'un ani aşk itirafıyla sevgili olmuşlardı. Ama Baekhyun hâlâ Sehun'a arkadaş gözüyle bakıyordu, Sehun'da bunun farkındaydı. Daha önce 'istersen bitirebiliriz' demesine rağmen Baekhyun onu kırmamak için reddetmişti. Bazen bu konuda kendine kızıyordu çünkü kendinden başka herkesi düşünürdü Baekhyun. Anlık girdiği transtan çıkıp Sehun'a cevap verdi. "Sehun zaten heyecandan ölmek üzereyim, sen yapma." demesiyle karşı taraftan bir kahkaha sesi duyuldu. "Tamam, tamam çıkınca beni ara gelirim" deyip kapattı. Baekhyun yavaşça çekim yerine girdi. Ona doğru koşan bir kız görünce duraksadı.
"Tanrım, Baekhyun bey yüzünüz kusursuz.." Baekhyun biraz utanmıştı. Fakat şimdi sırası değildi. Kıza teşekkür edip nereye gitmesi gerektiğini sordu. Kız onu odaya götürüp görevlilere teslim etti. Yaklaşık 2 saat sonra tamamen hazırdı. Aynada ki yansımasına bakıp gülümsedi. Artık yeni hayatına başlama zamanıydı. Yeni insanlar, yeni hayat, yeni olan herşey.. Odadan çıkıp kameranın karşısına geçti. 4 saat sonra çekim bitmişti. Fotojenik olduğu için zorlanmasına gerek kalmamıştı.
Hazırlanıp dışarı çıktıktan sonra Kyungsoo'ya evine gitmesini söyledi. Ardından Sehun'u arayıp beklemeye başladı. Sehun geldiğinde alışveriş merkezine gitmeye karar kıldılar. İçeri girdiklerinde kalabalık bir grubun ortada toplanmış çığlık attıklarını gördü.
Yaklaşıp baktığında ona çok tanıdık gelen bir yüz gördü ama bir türlü hatırlayamadı. Onun yerine Sehun yaklaşıp fısıldayarak konuştu. "Park Chanyeol, 2 sene önce solo olarak çıkış yaptı. Tanrım o çok ünlü baksana, herkes ona deli oluyor." Baekhyun o zaman anlamıştı nereden tanıdığını. Magazin, haberler, siteler.. Sehun tekrar eğilip fısıldadı " Ve sanırım şimdi doğum günü olduğu için parfüm markasını tanıtıyor. Bakarsın bir günde bu markaya model olursun ha?" diye kahkaha patlamıştı. Fakat Baekhyun hâlâ gözlerini uzun olan bedenden ayırmamıştı. Yavaşça boşluğa doğru fısıldadı.
"Park Chanyeol."