16

695 74 92
                                    

Bu bölümde bazı şeyler açığa kavuşacak, Sehun'un bildiği şeyi ve neden Baekhyun'u Chanyeol'den uzak tutmaya çalıştığını öğreneceksiniz :)

----------------------------

21 Mayıs 2019

"Chanyeol gel hadi, son kayıt bu. Bir an önce bitirelim." Gece olmuş, o olayın üstünden bir hafta geçmişti. Şimdi ise Chanyeol'ün yakında çıkacak olan albümünün son şarkısı kaydedilecekti. Heyecanlıydı, iki yıl sonra bunu yapmak kolay olmayacaktı. Yakın zamanda ise konser turları için haber yayınlanacaktı. O günden sonra Baekhyun asla ona ulaşmaya çalışmamış ve evde Baekhyun'un adı dahi geçmemişti. Jongdae biliyordu bu konuda ne kadar acı çektiğini o yüzden ağzını dahi açmıyordu. Junmyeon her gün arayıp nasıl olduğunu soruyordu ve birinden bahsediyordu. Anlattığına göre sevgilisi vardı, her şeyden çok seviyorum onu demişti. Ve en yakında döneceğinden bahsetmişti, söylediğine göre otelin çiziminin neredeyse hepsi tamamlanmıştı ve dönecekti, sevgilisiyle. Chanyeol onları bir anlığına kıskanmıştı, Jongade'nin seslenmesiyle kendine gelmiş ve son şarkıyı kaydetmek için stüdyoya girmişti.

"Bu son şarkı Chanyeol, kaydedersen eve gidip güzel bir uyku çekebilirim, yalvarırım kaydedelim." Arkadaşının sesi yalvarır gibi çıkarken gülmüştü, yıllardır yanında olan nadir kişilerden biriydi.

"Bitti! Aman Tanrım cidden bitirdik..." Chanyeol son şarkıyı özenle kaydetmiş ve bitirmişti. Birbirlerine veda edip Jongdae ile eve gitmek için arabaya binmişlerdi. Baekhyun gittiğinden ve Jongdae her gün gelip Chanyeol'ün kapısının önüne yemek bıraktığından beri aynı evde yaşıyorlardı, Chanyeol istemişti. İkisi de bundan memnundu, yalnız kalmıyorlardı en azından.

"Ne yemek istersin?" Jongdae kafasını çevirmeden sormuştu fakat cevap alamayınca kafasını çevirip bakmıştı. Karşılaştığı şey kafasını yana yatırmış ve uyuyan bir Chanyeol'dü, bu haline gülüp yola bakmaya devam etmişti. Eve geldiklerinde Chanyeol'ü zorla da olsa odasına taşımış o halde yatağa atıp üstünü örmüştü. Kendi odasına girip üstünü değiştirmiş ve kendini yatağa atmıştı, bugün ikisi de güzel bir uykuyu hak etmişti. Bu yüzden güzelce uykuya daldı.

------------

"Junmyeon sevgilim, sence bu kapıyı biraz daha kaydırmalı mıyız?" Sehun dikkatle tamamladıkları çizime bakarken sormuştu.

"Hayır sevgilim, bu şekilde durması iyi." Junmyeon son sözünü söyleyip gözlerinin içi parıldaya parıldaya Sehun'a bakmıştı.

"O zaman?" Sehun cevaplamıştı.

"O zaman, Kore'ye dönüyoruz?" Zamanı gelmişti, artık dönebilirlerdi. 

--------------

Chanyeol ve Jongdae yoğun bir programın ardından biraz şehirden uzaklaşmanın iyi olacağını düşünüp Chanyeol'ün dağ evine gelmişlerdi, burada sadece bir gün kalabilirlerdi çünkü yarın konser turları açıklanacaktı ve bu yüzden geri gitmeleri gerekecekti. Arabayla gelirken ikisi deli gibi son ses şarkı dinleyerek gelmişlerdi ve Chanyeol cidden yıllar sonra ilk defa bu kadar mutlu olduğunu hissetmişti. Jongdae'yi tanıyalı sadece birkaç yıl oluyordu ama sanki doğduğundan beri onunlaydı, Jongdae abisi gibiydi. 

"Chanyeol daha ne kadar orada durup boş boş sırıtacaksın? Evin kapısını açmayı düşünüyor musun koca bebeğim?" Koca bebeğim. Bunu Chanyeol onun omzunda ağlarken söylemişti ve o günden sonra Chanyeol bu kelimenin kurbanı olmuştu.

"Koca bebek deme demiştim ama!" Ayağını sinirlenmiş gibi dudaklarını büzüp yere vurarken Jongdae gözlerini deviriyordu, bebek gibiydi ve bunu inkar ediyordu. Chanyeol kahkaha atarak gelmiş ve kapıyı açmıştı, evin için mükemmeldi. Burası Baekhyun ile geldikleri yer değildi, o eve daha sonra adım dahi atmamıştı. Bu evi yeni almış ve ilk Jongdae ile gelmişti.

affascinante : chanbaekHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin