7

1.2K 128 207
                                    

Selamm! Ben geldim. Öncelikle çok fazla beklettiğim için özür dilerim, bölümü daha fazla beklemeyin diye kontrol etmedim o yüzden hatalarım varsa affedin. İyi okumalarr!

18 Ocak 2017

"Baekhyun iyi misin sen?"

Duyduğu cümleyle zorla gülümseyip hafifçe kafasını sallamıştı. Chanyeol ile o günden beri asla görüşmemişlerdi ve şimdi şirket toplantısı olduğu için görüşmek zorundalardı. Bu süre içinde Baekhyun, Kyungsoo'ya hislerini anlatmıştı.

"Onunla karşılaşacağın için mi gerginsin yoksa?"

"Evet Kyungsoo, korkuyorum. Bana ne derse desin ama hislerim hakkında bilmeden konuşursa diye korkuyorum."

Destek vermek ister gibi omzunu sıkmıştı Baekhyun'un. Arkadaşı ikinci kez birine karşı böyle şeyler hissediyordu ve Kyungsoo bu yüzden korkuyordu. Korktuğu şey Baekhyun'un hisleri konusunda reddedilmesi değildi,  Baekhyun dünyadaki en inatçı insandı ve vazgeçmezdi. Korktuğu şey Baekhyun'un sinirlenip gitmesiydi. Eğer sinirlenirse giderdi Baekhyun, önceden yaptığı gibi. Bundan korkuyordu işte, arkadaşı onu bırakıp giderse diye. Chanyeol onun hislerine karşılık vermez, sinirlenip gider diye.

"Sadece toplantı olacak Baek, bu kadar kasma. Hem zaten belki konuşmazsınız bile."

İçinden bunu umarak şirkete girdi.

"Merhaba Baekhyun, toplantı başlayacak birazdan,  odaya geçebilirsin."

Kafasını sallayıp gergince içeri girdiğinde gördüğü ilk kişi Chanyeol olmuştu ve bu onu iyice germişti. Fakat Chanyeol bir anda hiçbir şey olmamış gibi konuştuğunda ne yapacağını bilememişti.

"Selam Baekhyun, nasılsın?"

Karşısında oturan ve her zamankinden daha fazla gülümseyen oğlana bakarken cevap vermişti.

"İyiyim, sen?"

"Ben de iyiyim"

Hala gülümsüyordu ve Baekhyun sadece boş boş yüzüne bakıyordu.

"Toplantı başlıyor çocuklar, oturun lütfen."

Başkanın konuşmasıyla Chanyeol'ün karşısına oturmuştu. Sırıtarak ona bakan oğlandan gözlerini alamıyordu. Sarı saçlarını o günden sonra siyaha boyatmış ve aynı renk olan takımıyla oldukça çekici duruyordu.

"Bugün sizi çağırdım çünkü elimize çok güzel bir teklif geldi ve size bunu söylemek zorundayım, sanırım sizde kabul etmek zorundasınız?"

"Kore'nin en ünlü mağazalarından birisi bizimle iletişime geçti ve Baekhyun'un yeni tasarımları için model olmasını istediler."

Baekhyun duyduğu şeyle sevinçten ne yapacağını bilemezken başkan devam etti.

"Fakat Baekhyun tek değil, senin Chanyeol ile çekim yapmanı istiyorlar."

İşte bunu beklemiyordu. Karşısındaki oğlan ile bakışmaya başlamıştı. Geldiğinden beri neden güldüğü belli olmuştu.

"Siz ne dersiniz?"

"Benim için sorun yok, Baekhyun?"

Baekhyun kısaca düşünüp kafasını salladı.

"Benim için sorun yok, olur."

"Tamamdır, çekimler iki gün sonra yarın güzelce dinlenin."

Herkes birbirine veda edip dışarı çıkarken Chanyeol Baekhyun'a kısaca gülümseyerek göz kırpmıştı.

affascinante : chanbaekHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin