8.rész

486 29 1
                                    

~Akira~

Reggel felkeltem, lementem hogy a napot egy jó kávéval kezdjem. Persze Touga már gondolt rám így már készen is volt a reggelivel együtt. Időközben lejött őnagysága is de nem szólt hozzám és ennek persze hangot is adtam.
-Neked mi bajod van velem? - kérdeztem de csak hallgat és levegőnek néz. - Rendben akkor csinálhatjuk így is. - itt kezdődött el az hogy levegőnek nézzük egymást a Todorokival. Igen kifejezetten fájt hogy így viselkedett velem csak nem tudom miért. Szomorúan odamentem Kurogirihez és megkértem hogy csináljon valami koktélt, amihez annyira ért. Nem értette miért kell de megcsinálta. Már majdnem beleittam amikor Dabi kikapta a kezemből fenékig itta. Ránéztem a portálosra, aki vette a lapot és csinálta a következőt,amit már tényleg én ittam meg. Egymás után jöttek a mámorító italok, kezdett a fejembe szállni ezért felálltam és elindultam volna de nem is én lennék ha nem esnék orra. Elterültem a kemény mahagóni fa padlón és elkezdtem nevetni. Valamikor olyan 20 perc múlva felszenvedtem magam a szobámba és gondolkodtam mit kéne csinálni. Arra jutottam hogy lenyúlom a piát és iszok így lementem és fel is hoztam. Már a sárga földig leittam magam de nem baj. Átmentem a gyors szállítóhoz és megkértem vigyen el a kollégiumba hogy találkozzak a többiekkel mert nagyon hiányoznak. A kapu Tsuyu szobájában nyílt meg, szegényre a szívrohamot hozva. De azért is szorosan megölelt én meg elordítottam magam.
-ANNNYIRA HIÁNYOZTÁÁÁÁL-húztam el a szavakat. Ő csak rám nézett és nyugtázta hogy totálisan részeg vagyok. Lekísért a kanapéhoz és leültetett szólt a többieknek, akik fénysebességgel rohantak hozzám és öleltek meg.-Valaki robbantson ketté egy egész várost könyörgöm! Vagy egyen meg valaki egy róka hangon böfögő kecskét de valaki szórakoztasson! - hisztiztem, de a többiek szerintem vagy apát hívták vagy az elmegyógyit. De volt aki a földön fetrengett és a szemét törölgette a nevetéstől, ez volt pikachu és a kis cápa. Az ajtóban megjelent apu akit a srácok hívtak.
-Jesszusom Akira mennyit ittál te? - kérdezte. Én csak megráztam a fejem mert fogalmam sincs, csak ittam és ittam.- Gyere veszel egy hideg zuhanyt és utánna alszol majd ha felkelsz beszélünk. Keresek neked ruhát és majd beadom indulás. - monológja közben megérkeztünk a fürdőszobához így elmentem fürdeni. A hideg víz kellemesen folyt végig rajtam, jól esett. Ahhoz képest hogy a szívem majd kettétört. Haragszik valamiért és nem tudom miért hogy rendbe hozzam. De most nem akarok ezzel foglalkozni, most csak a barátaim a fontosak. Megkaptam a ruhákat így nem kell egész nap pizsamában lenni (igen eddig is abba voltam). Így megfésülködtem, fogat mostam és felöltöztem:

Szépen lassan lementem a többiekhez, az alkohol valamennyire ki szállt a fejemből

Oups ! Cette image n'est pas conforme à nos directives de contenu. Afin de continuer la publication, veuillez la retirer ou mettre en ligne une autre image.

Szépen lassan lementem a többiekhez, az alkohol valamennyire ki szállt a fejemből. Lementem hozzájuk és leültem a kanapéra.
-Mi történt hogy leittad magad a sárga földig?-érdeklődött MIna barátnőm. a igen csak nem mondhatom azt hogy totálisan belezúgtam már lassan 2 éve az egyik gonoszba. Szoval csak elpirultam ahogy eszembe jutott a kék szeme és a szívdöglesztő mosolya. Csak azt vettem észre hogy Uraraka felfelé rángat a szobájába és bezárja az ajtót.
-Akkor most elmondod ki az a szerencsés aki ellopta a szíved.-mosolygott rám mindent tudóan. Én elkezdtem mesélni neki Dabiról hogy milyen aranyos, kedves, törődő de a még a lisztes storyt is elmeséltem. Elmondtam neki hogy tegnap este mi történt és hogy azóta nem szól hozzám. Ő csak szorosan megölelt hogy tudjam ha van valami rá számíthatok. Amikor a többieknek beszámoltam az ott történtekről újra és kitaláltunk egy tervet amit majd végre hajtunk. Egyszer csak megnyílt a portál és a “ nem beszélek veled mert a semmiért haragszom rád “ gyerek jött át és intett ismétlem INTETT(!!)hogy kövessem. Ránéztem Urarakára és láttam hogy majd megöli a tekintetével a srácot, én csak rámosolyogtam és elindultam a portálhoz. De előtte persze mindenki megszorongatott és sok sikert kívánt. Hazamentem és nekiláttam vacsorát csinálni magamnak, ebből az lett hogy mindenkinek csinálnom kellett rament. Felordítottam neki hogy kaja és már lenn is voltak, nem akartam Dabival egy asztalnál ülni így fel akartam menni enni de a portál kinyílt és belépett rajta Shigaraki egy sráccal az oldalán. Csendben vártuk hogy megszólaljon,addig és visszamentem a konyhába.
-Ő az új társatok Itaru.- mondta és lelépett, végig néztem a srácon és azta. Fehér haja tökéletesen nézett ki, helyenként mintha szürke lenne. Fekete cső farmert viselt fehér pólóval amin egy fekete csontváz kéz van és olyan mintha rámutatna arra ami előtte van és egy fekete kabát volt rajta. Ahogy feljebb haladtam volt egy fejhallgató a nyakában, elérkeztem az arcához és azt a kurva érzést keltette bennem de nem annyira mint Dabi. Biztos észrevette hogy nézem ezért rám nézett a gyönyörű szürke tekintetével. Elmosolyodott és  kaptam mellé egy kacsintás is, viszonoztam a  mosolyt és odaléptem hozzá.
-Shota Akira. -nyújtottam a kezem . A helyett hogy megrázta volna megfogta és puszit adott rá. Hirtelen az arcom vörös árnyalatot öltött fel.
-Nagari Itaru, meghívhatlak egy italra Akira?-már épp válaszoltam volna de természetesen nem tudtam mert már valaki megtette.
-Akira nem megy sehova, főleg veled nem!
-De én az ő szájából akarom hallani a választ, nem egy seggfej csapattársától!
-Ő nem csak a csapat társam hanem a barátom is!-ez a szó volt az amikor tudtam hogy ő nem akar tőlem semmit csak egy hülye barátságot, és ez fájt a legjobban. Nem szabad kimutatni hogy fájnak a szavai. Felnéztem a földről és oda léptem Itaru elé.
-Örömmel fogadom a meghívást!-ő csak egy győztes vigyort mutatott Dabinak ,akik szét vett az ideg. Elmentünk egy kávézóba ami még este is nyitva volt s leültünk beszélgetni, de úgy mindenről. Hazamentünk és leültünk filmezni. Valami horrort kapcsoltunk be, amit beismerve nem nagyon szeretem de nem baj. Az egyik ijesztő résznél sikítva odabújtam a melletem ülő fiúhoz. Erre rám nézett és elmosolyodott. Hirtelen közeledni kezdett mire átkaroltam a nyakát, csak akkor váltak el ajkaink mikor levegőre volt szükségünk. Elmentünk külön-külön fürdeni és mivel nincs szobája ezért együtt aludtunk. Eltelt pár nap ,már ott tartunk hogy a tengerparton sétáltunk kézenfogva Itaruval és beszélgetünk. Lassan maga felé fordított és belekezdett a mondandójába.
-Akira ,amióta idejöttem megkedveltelek és nem telik el úgy idő hogy ne gondoltam volna rád. Ezért felteszek egy kérdést, Shota Akira megtisztelsz azzal hogy a barátnőm leszel?
-Igen!-erre csak felkapott és megcsókolt. Ekkor még nem tudtam mi következik.

Fájdalmas szerelem [Dabi ff.] Où les histoires vivent. Découvrez maintenant