Minho'nun gerçekleri söylediğine inanamıyordum, Minho gerçekten insan dışı bir varlıktı. Bir saniye...eğer bu olayı ben Minho'nun arkadaşlarının gözünün önünde öğrenmiyorsam, Minho'nun arkadaşları...
Erika.
"Sen...gerçekten insan değilmişsin"
Minho.
"Lütfen korkma, benden sana zarar gelmeyeceğini ikimozde çok iyi biliyoruz. Bak sana bu gün açıklamam gereken çok şey var, o yüzden lütfen sakın gitme"
Erika.
"Bütün bunlar neden arkadaşlarının gözünün önünde neden oluyor peki?"
Minho.
"Onlarda bir lamba cini de o yüzden"
Erika.
"Ne?!?!??! Onlarda mı!?!??!??! Felix'te dahil yani, hepsi...böyle topluca hepsi"
Felix.
"Evet, hepimiz"
Erika.
"Nasıl yia?"
Seungmin.
"İşte bu gün de Minho sana bizim senin hayatına nasıl girdiğimizi, yani eskilerden bahsedicek. Minho hyung istersen biz gidelim siz devam edin"
Minho.
"Yo şimdi değil"
Erika.
"Minho! Anlat hadi"
Minho.
"Pekala başlıyorum"
Minho, yanındaki tekli deri koltuğa oturmuş ve kafasını bana çevirmişti. Ayakta kalan tek kişi bendim, ben Minho'ya yari kızgın bakarken Minho açıklamaya başlamıştı.
Minho.
"Sen daha doğmamıştın, bende çaydanlığıma kapatılmış Mısır'daki bir eskici dükkanının gizlenen raflarındaydım. Annen sana hamileyken, baban ile birlikte tatile Mısır'a gelmişti. Tahmin edeceğim gibi benim bulunduğum eskici'ye içeriyi dolaşmak için girmişlerdi, annen o eskicideki yasaklı rafkarı bulmuş ve merakına yenik düşerek karıştırmaya başlamıştı.
Beni çaydanlıktan çıkarınca, onun üç dileği oldu. İlk dileği, sana ölene kadar göz kulak olmamı istedi. İkinci dileği ise son dileğini senin kullanmandı, annen o gün benim ile karşılaştıktan sonra. Bir sonraki gün Güney Kore'ye uçakla gelecekti, fakat uçak kaza yaptı ve yere inerken arızalandı. Ve rotadan şaşıp yuvarlanarak parçalandı, içeriden bir sürü ölü çıktı...buna annen ve baban da dahil.
Annen hiç düşünmeden dileklerini senin adına kullandı, babana da bu aramızdakileri söylememem için emretti. Onlar öldükten sonra, seni evlat edindim ve senin ile temas halinde olacak insanların hafızasında sen ve senin ailen ile ilgili bütün bilgileri sildim. Senin ile yaşamaya başlamıştık, her gün bir fotoğraf çekilip albüme koyuyorduk.
Sonrasımda yapmamam gereken bir şey yaptım ve lamba cini yasalarını ihlala ettim, görevimde geleceği hayal ettim...ve senin geleceğine aşık oldum. Sonra kabile liderimiz ile çok fazla çatışmaya girdik ve, bana senin ile sadece on sekiz yaşına kadar kalabileceğimiii, daha sonrasında benim ile ilgili bütün anımlarını silip senden ayrılmamı istedi.
Yaptımda. Yani anlayacağın biz daha önceden tanışıyoruz...senin şu anda bir dilek hakkın var, ve ayrıca..."
Erika.
"Ve ayrıca ne?"
Minho.
"Bir lamba cini ile bir insanın bir arada olması hiç doğru değil, dileğini ğerçekleştirdikten sonra yollarımızı ayırıcaz"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Stray kids: "Cin Misin?"✅
Fanfiction"Stray Kids hakkında ilk "Cin" kurgusudur" "Çocuk ona emanet edilen kızın geleceğine aşık olmuştu, kabilesinin kurallarına göre bir insanla uzun süre yaşaması doğru değildi. Ama kıza her geçen gün daha çok yakın oluyordu, ondan ayrılmak istemiyordu...