25-Çiçek Tarlası

201 23 10
                                    

Of var yia, şöyle patronum olsun. Asla işe geç kalmam, asla işe gitmemezlik yapmam...

...

Minho.

"Vay canına bu kadar dikkatli araba kullandığını bilmiyordum"

Erika.

"Ne güzel, öğrenmiş oldun"

Erika'dan..

Arabanın bagajından piknik sepetini almış dışarı çıkarmıştım, Minho bana yardım etmeye çalışırken ben ona göz devirip sadece "Beni takip et" demiştim. Bu durumuyla çok sevimli gözüküyor. Sırayla dizili olan ağaçların arasında iki ağaç kadar kapı görevi gören bir boşluk vardı, ordan geçip arkamda kalan Minho'ya dönmüştüm. Burası renk renk, çeşit çeşit çiçeklerle kaplı bir çiçek tarlası.

Erika.

"Buraya girmek kolay değil, izin almam gerekti"

Minho.

"Çok güzel gözüküyor, iyiki beni kaçırdın"

Erika.

"Güzel kaçırdım ama kabul et"

Diyip arkamı dönmüştüm, yere çökerek elimdeki sepeti yere bıraktım ve örtüyü serdim ardından üzerine oturup içindeki yiyecekleri çıkardım. Bu işi yaparken bir yandan da Minho ile sohbet ediyorudum.

...

Minho'dan...

Herkesi evime çağırmıştım, cocuklatın gelmesini bekleyene kadar kahve içmiştim ve. Bazı bölgelerim artık bana tuvalete gitmelisin dkye sinyal gönderince ayakta dolaşmatı bırakmıştım. Ellerimi yıkadıktan sonra kapı çalmıştı, gidip açtım.

Gelen tabikide çocuklardı.

Minho.

'Hoş geldiniz'

Diyerek onları içeri almıştım. Burda aslında Felix her şeyden haberdar ama onu, her şeyi öğrendiği gün eve çağırma planımda bilmiyor ve yeni öğrenemiyor numarası yapmasını istemiştim. Diğerlerine ayıp olmasın diye canım 😅

_________________________________________

Felix.

'Vay be olaylara gel'

Minho.

"Bak sakın ağzından bir şey kaçırma yeni öğreniyor numarsı yapacaksın"

Felix.

"Oda basit iş, ne var canım. Ama ben niye bunu yapmak, zorundayım onu anlamadım"

Minho.

"Diğerlerine ayıp olmasın diye de o yüzden"

_________________________________________

Minho.

"Geçin oturun şöyle"

Hyunjin.

"Evet hyung merak ediyoruz, nedir bu anlatmak istediğin ama anlatamadığın şey?"

Minho.

"Evet harika oldu...dirke konuya girdin"

Seungmin.

"Bence de artık olması gereken bu, çünkü günlerdir anlatmaya çalışıyorsun ama sürekli bir aksilik oluyor"

Jeongin.

"Şu anda şansın varken gir olaya hyung"

Minho.

"Çocuklar"

Bang Chan

"Hmm?"

Minho.

"Ben"

Changbin

"Hmm"

Minho.

"Şey"

Jeongin.

"Ney?"

Jisung.

"Evet ney?"

Minho.

"Ben Erika ile çıkıyorum?"

Cümlemi tamamladıktan sonra büyüyen gözler ve acılan ağızlar görmüştüm. Hah bu cümlenin üstüne de bu giderdi zaten.

Bang Chan

"Bir saniye, bir saniye sen ne dediğinin farkında mısın?"

Minho.

"Evet gayte de farkındayım"

Seungmin.

"İşte şimdi sıçtıııııık"

Jeongin.

"Bütün bunlar ne ara oldu da bizim haberimiz yok?"

Minho.

"Sadece birkaç ay içinde oldu her şey"

Hyunjin.

"Vay be bu kadar süre ayakta uyumuşum demek"

Minho.

"Her şey tam istediğim gibi ama, çok mutluyuz"

Felix.

"Kızın haberi var mı?"

Minho.

"Var TAbiki çıkıyoruz"

Changbin.

"Hayırlısı olsun kardeşim daga ne diyim? Lan salak! Şu kızın dilek hakkını artık verde gitsin bitsin bari"

Minho.

"Oraya henüz daha gelmedim ama, çok yakın zamanda o işi de bitiricem"

31.01.2021
DEVAM EDECEK...

BlackPink'in "THE SHOW"u inanılmazdı, sabahtan erken kalkmaya değerdi 😍

Stray kids: "Cin Misin?"✅Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin