14-Ne Var?

344 31 25
                                    

Aynı şeyi Felix için söyledim,  Minho içinde söylüyorum. MINHO ÇOK SEXY!!!!!

__________________________________

Erica 12 Yaşında...

Minho
-Ericaaaaaaaa, bir tanem nerdesin?

Erica
-Tuvaletteyim

Tuvalet kapısına geldiğimde içerden hiçbir ses gelmemişti, bir sorun mu var acaba?

Minho
-eeeem Erica iyi misin?

Erica
-İyiyim ama tuhaf bir durum var

Minho
-Ne var?

Erica
-Kan!

Ahhh ben o konuyu tamamen unutmuşum, hayır yia şimdi olabilir mi bu yia...

Minho
-Erica sen bekle orda ben aşağıdaki bakkalı arayıp bir şey alıp geliyorum

Erica
-Tamam ama çabuk ol

Bakkalı arayıp şu an böyle bir durumda kızların neye ıhtiyacı varsa ondan sipariş etmiştim, tanrım gözden kaçırdıklarım için affet beni. Siparişi aldıktan sonra tuvalet kapısını açması için Erica'ya seslendim,  kapıyı açtı içeri girdim ve başladım anlatmaya.

...

Biz Erica ile tuvaletten çıktıktan sonra, kapı çalmıştı "kim o?" Diye sorarak kapıyı açtı Erica. Aferin öğrenmiş kapının nasıl açılacağını.

Erica
-FELIX!!?!?

diyerek sarılmıştı Felix'e, çocuklar gelmişti, Felix, Seungmin, Jisung,  Hyunjin ve Jeongin. Erica ve Felix arasındaki bu etkileşim. Kıskancım ben tamam mı?

Erica
-Hoş geldiniz, benimde canım sıkılmıştı

Minho
-Aşk olsun Erica biz seninle oynuyoruz yia

Erica
-Evet oynuyoruz ama, ben bazen başka arkadaşlar daha istiyorum,  ve Felix'le çok iyi anlaştığımız için onunla oynayacağım ve diğerleriyle. Dimi oynarız dimi?

Felix
-Oynarız, oynarız ama önce bir içeri girelim he?

Erica
-Tamam

Çocuklar içeri girmişti, daha koltuklara oturmadan Erica onların başının etini yemişti bile, Onları ellerinden çekiştiriyor, oyun oynamaya odasına götürmeye çalışıyordu. Evet on iki yaşına gelmiş ama hala çocuk gibi davranıyor,  olsun bu onu sevimli ve harika yapıyor, bence.

Dur biraz en sorgulanması gereken noktayı gözden kaçırdım,  bunlar niye geldi durduk yere? Önceden gelecek olsalar haber verirlerdi. Hmmm var bunun altında bir bit yeniği.

Minho
-Oynayın isterseniz Erica ile he

Hyunjin
-Tamam oynayalım

Jeongin
-Ne oynayacağız

Erica
-Önceki gibi oyuncaklar ilgimi çekmiyor, daha çok kart oyunları ile ilgileniyorum. Odamda birkaç tane oyun var onlardan seçip oynayalım hadi

Jisung
-Hadi o zaman

Minho
-Ehem Erica'cım konuştuğumuz gibi, oturuşumuza kalkışımıza dikkat ediyoruz 

Erica
-Tamam

Felix'ten...

Erica tarafından odasına götürülmüştük, hemen bizi odasında bir yerlere oturtup oyunlarını çıkardı. Birkaç tane popüler oyun görüyor göZlerim.

Stray kids: "Cin Misin?"✅Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin