Her geçen gün tehlike artıyordu, içinde olduğum durumum ne kadar tehlikeli olduğunun farkındaydım. Erica ile yaşadığımız bölgede değişik olaylar yaşanıyordu, bunların sebebinin Lider olduğunun farkındaydım. Erica hiç bir şeyi bilmezken bile "birisi bunu planlıyor mu acaba?" Diye düşünmesi beni hayretlere düşürüyordu.
Bugün yine etrafta çok değişik soygun, taciz, yangın olayları olmuştu. Bunu Lider'in beni geri döndürmek için yaptığını anlamıştım bugün onun on sekizinci yaş günüydü, bugün onunla som kez birilikte oLup. Hafızasını silip benimle olan bütün anılarını anlıp gidecektim, ben gittikten sonra kendisi ve çevresi tarafından bir yetimhanede büyüdüğü bililenecekti.
O şu an okuldaydı, biz ise Chris, Changbin, Hyunjin, Jisung, Felix, Seungmin ve Jeongin. Evi parti alanına çevirip süsleyip püslüyorduk. Erica'nın sevdiği bütün yemekler hazırlanmış ve hazırdı. Birazdan okul çıkışı araba ile Erica'yı almaya gidecektin.
Felix
-Mİnho HyungMİnho
-EfendimFelix
-Ona dileğinden bahsettin mi?Mİnho
-Hayır, hiç bir zaman konuyu oraya getirme fırsatım olmadıFelix
-Peki şimdi ne yapmayı planlıyorsun?Mİnho
-Bilmiyorum...yani ama söylemeyeceğim. Onu ilerde son bir kez daha görmek istiyorumHyunjin
-Ona gerçekten aşık olmuşsunJeongin
-Çok sevimliMinho
-Onu aldıktan sonra eve geldiğimde benim için onun istediği her şeyi yapın olur mu? O oyun oynamayı çok sever, konuşmayı, ara sıra espri falan yapınDedikten sonra gülmüşlerdi, saçmalıyor gibiydim. Ama onu mutlu etmek için yaptığımı anlamış olmaları gerek.
Mİnho
-Neyse ben gideyim Erica'yı alayım artıkSeungmin
-Gelirken, birimizi çaldır ya da mesaj atMinho
-TamamKapıyı açtıktan sonra orta hızla merdivenlerden inip doğruca arabaya bindim, arabayı okula sürerek doğruca Erica'yı almaya gittim. Istemiyordum bunu ama artık yapmak zorundaydım, benim yüzünden onca insan öldü ve zarar gördü.
Arabayı okulun tam çıkış saatinde okulun önünde durduğumda ağzımdan çıkan, şaşırma ve mutlu olma tıslamasını hiç beklemediğim için kafamı telefondan çektim.
Arabadan indim ve kapısını kapatıp yaslanıp Erica'yı beklemeye başladım, Onca kalabalıkta yanında bir erkek ile Erica'yı yürürken gördüğümde sinirlenmiştim. Sesimi çıkartmadan Erica'nın beni görmesini bekledim, beni kafasını o çocuktan kafasını çevirdiğinde fark etmişti.
Erica
-Pekala hoşça kalBu cümleyi o çocuğa kurduktan sonra el sallayıp yanıma geldi.
Erica
Mİnho burada ne yapıyorsun?Mİnho
- Ne o arkadaşlarına rezil mı olursun?Erica
-Hayır sadece bana çıkışta geleceğini söylememiştinMİnho
-Süpriz yapmak istedim, hadi bana sarıl ve arabaya binErica
-TamamErica bana sarıldı ve öptü, sonrasında arabanın kapısını açtım ve arabaya bindi. Onu hemen eve götürmeyi planlamıyorum, öncesinde ona yeni bir elbise alıp eve öyle gitmeyi planlıyorum. Bu yüzden ilk önce lux bir mağazaya süreceğim. Başka yere gittiğimi anlayan Erica hemen sordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Stray kids: "Cin Misin?"✅
Fanfiction"Stray Kids hakkında ilk "Cin" kurgusudur" "Çocuk ona emanet edilen kızın geleceğine aşık olmuştu, kabilesinin kurallarına göre bir insanla uzun süre yaşaması doğru değildi. Ama kıza her geçen gün daha çok yakın oluyordu, ondan ayrılmak istemiyordu...