Çekim yapacağımız ilk alana gelmiştik, o gün şirkette mankenlik yapacağım öğrenildiğinde herkes başıma üşüşmüştü. Onlara manken olmadığımı, asıl mankenin kaza geçirdiğini, bay Felix'in fiziğimi ve yüzünü güzel bulduğu için benim mankenlik yapmamı istediğini anlatana kadar canım çıkmıştı. Gerçi bu nedenle onları daha da tanıma fırsatım oldu.
Mekan hazırlanmıştı, ilk önce sahil kenarını kullanıyorduk. Köstümcüler yeni kıyafetleri bana gösteriyor ve hangilerini giymem gerektiğini söylüyordu, ilk giyeceğim kombini alıp. Soyunma karavanına gitmiştim. Vay canına gerçekten kaliteli bir şirkette çalışıyorum, kıyafet parçaları çok iyi ama tama olarak en iyisi değil. Bir şeyler eksik gibi ama olsun.
Karavanın kapısını kapattığımda üstümü değiştirmek için kapının arkasında çıkarmıştım, iç çamaşırlarımla kaldığında, karavanın içindeki kapı açılmış ve Bay Minho çıkmıştı. Hemen üzerimi giyeceğim elbise ile sakladım.
"Aaa afedersiniz bay Minho, ben burada olduğunuzu bilmiyordum. Bana burada üstümü değiştireceğim söylenmişti de"
"Tamam sorun yok, bu arada Felix haklıymış. Yüzün kadar fiziğin de güzelmiş"
Cümlesini tamamladığında göz kırparak çıkmıştı karavandan.
_________________________________________
Kabul edelim kızlar göz kırpan erkekler çok çekici oluyor, ve Minho bunların içinde benim için zirvede.
_________________________________________Utanmıştım, hemde fazlasıyla. Resmen patronuma resil oldum, tedbirisz davranışım. Neyse bunu unutmaya çalışıp üzerimi giyindim ve dışarı çıktım. Herkesin gözü bir anda üzerimde toplanmıştı, ahhh ister istemez insanların dikkatini çekmek bazen korkutucu olabiliyor.
Karavandan çıktığımsa kameramanın bana gösterdiği alana gidip, kendimce poz vermeye başlamıştım. Kameraman çektiği birkaç fotodan sonra benimle bir şey konuşmak istediğini söyleyip yanına geldi.
"Bie şey söyleyeceğim, sen var yia"
"Evet"
"Kamera karşısında olmak için doğmuşzun, bu konuda çok bilgim varmış gibi duruyorsun. O kadar emin pozlar verdin ki, ben kendimden şüphe ettim"
"Aslında bilgim var, Moda mezunuyum ben. Ama Bay Lee Minho'nun asistanı olarak çalışyorum"
"Daha iyisini hak ediyorsun güzelim, hadi hadi, daha denenecek bir sürü kıyafet ve bir sürü yer var, git değiştir üstünü"
"Ehe peki"
Minho'dan...
Şirketteki birkaç kız çalışanın Erica hakkında kötü şeyler söylediğini duyup sinirleniyordum. Ayrıca yeteneklerinin olduğunu söyleyen erkekleri duymaksa, beni biraz kıskançlık krizine soksada idare etmeye çalışıyordum. Karavandaki hali bir türlü aklımdan çıkmıyor. Ahhh gakiba Felix yine haklı, bu gidişle erken batırıcam ben bu şirketi.
"Hadi Minho, diğer mekana gidiyoruz"
"Hmm tamam"
"Bu arada kameraman Erica'yı baya övmüş, duydun mu?"
"Hmmm evet"
"Yine kıskanmışız bakıyorum"
"Hmmm öyle"
"Ama hyung derdim senin hmmmlamana şimdi bir şey ha"
"Ahahaha yürü yürü, Erica'nın müthiş pozlarını kaçırmayayım"
26.09.2020
DEVAM EDECEK...Bugün tam 5 kitabıma 2'şer bölüm attım, biraz dinlensem iyi olacak, telefona baka baka radyasyondan başım dönmeye başladı.
Ve lütfen okuyan oylayabilir mi? cidden diğer hikâyelerden bu kadar geride olması canımı sıktı, hayır okuyorsunuz oylamıyorsunuz. Olmuyor ama yani
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Stray kids: "Cin Misin?"✅
Fanfic"Stray Kids hakkında ilk "Cin" kurgusudur" "Çocuk ona emanet edilen kızın geleceğine aşık olmuştu, kabilesinin kurallarına göre bir insanla uzun süre yaşaması doğru değildi. Ama kıza her geçen gün daha çok yakın oluyordu, ondan ayrılmak istemiyordu...