Е, дойде и така очакваният ден-деня на срещата с великия Ричард Лърт. Тя беше от огромно значение за Катрина и момчетата, защото, ако нещата се получат, щяха да вземат милиони.Ричард Лърт беше един от най-богати наркобоси и купувачи на оръжия. Но той купуваше само от хора, които са го впечатлили с нещо, с богатството си, начина на продаване, притежниеята си или със специалните си стоки. Точно с това го впечатли Кей-те имаха най-нови модели къртечници, пистолети, пушки, очила за нощно виждане, но и бинокъл когато са на светло и десетки други.
Ричърд беше висок, не особено слаб мъж с посивяла коса, на около петдесет години. Винаги беше облечен с костюм и деветдесет процента от времето беше сериозен.
Кей беше облечена с черна, доста къса рокля, която беше по тялото. Беше обула любимите си обувки с доста високи токове, с шипове отзад и държеше малка чанта, в която имаше няколко грама кокаин за всеки случай, нож, малкък пистолет, около двеста долара и телефона си. В сутиена и' и под роклята и' имаше по още един сгъваем нож за всеки случай. Косата ѝ беше прибрана в рошав, но красив кок, само два кичур отпред бяха оставени да висят. Кока беше направен с китайски пръчки, които бяха добре заострени и спокойно можеше да извади око на някой, ако се наложи.
Тя тръгна със самоуверена крачка към бар "Мерлот" където беше срещата.
Този бар беше единственият, в който влизаха непълнолетни без проблем. Този, който го държеше, а именно Сам Мерлот, беше близък с шефа на полицията и патрулките никога не идваха на проверки.
Поради тази причина днес в бара бяха и Зейн, Хари, Лиам, Луи и-да не повярвате-Найл. Навиха го доста трудно, но нали следващата седмица нямаше да учат, можеше да си го позволи. Бяха седнали на маса гледаща точно към входа, така че, който и да влезе нямаше как те да не забележат новодошлия.
След около двадесет минути в бара влезе мъж на около петдесет години. Доста висок облечен в черен костюм с тъмно синя вратовръзка. Седна на една от масите и направи жест с ръка на сервитьорката, която веднага дотича. Ричард си поръча едно голямо уиски и тя се запъти към бара.
Беше подранил. Винаги когато имаше важна среща подраняваше, за да огледа мястото, на което ще се проведе тя, за всеки случай.
Петнадесет минути по-късно, вратата на бара се отвори за пореден път, но сега влезе Кей. Найл беше първият, който я забеляза и веднага съобщи на приятелите си.
YOU ARE READING
Queen of Hell {Niall Horan}
FanfictionВсички знаем историята за лошото момче и доброто момиче, които се влюбват един в друг, мислят си, че щастието ще е вечно, но на поредния купон, на който той присъства, се напива и ѝ изневерява. Твърде наранена, за да остане тя заминава. Минават годи...