Пета глава

2K 98 6
                                    

*Тази кола, на снимката, е на Найл*

Къщата в Сентръл беше същата като другата, само че имаше по-голям двор и малко повече стаи. Всичко друго беше същото, което беше и идеята. Също, тази отвън изглеждаше много луксозно, а не беше запустяла както изглеждаше старата.

Сега набързо ще ви разкажа как минаха последните четири дни за Кей и момчетата.

През първия ден успяха да разстоварят всички кашони от камионите. На следващия - по-голямата част от мебелите и оръжията бяха подредени. Третия ден вече всичката мебелировка беше на място, както и оръжията. Докато Катрина оправяше в къщата момчетата паркираха всички коли по гаражите, също и нагласиха всички системи за сигурност. Четвъртият ден беше доста по-спокоен - успяха да наредят стоката из различни места в къщата, а Найл и Катрина се записаха в местното училище, което щяха да започнат да посещават след два дни или по-точно в понеделник.

През тези дни и разказаха абсолютно всичко на Найл. Казаха му, ако някой го пита нещо какво да отговаря, ако го срещнат и разпитват полицаи какво да прави и го информираха, че съвсем скоро започват тренировките му. Все пак, трябваше да може да се бие както ръкопашно, така и с ножове, пистолети и всякакви приспособления.

---понеделник сутрин---

Дразнещата мелодия на алармата събуди Катрина. Тя се пресегна и я изключи, а няколко секунди по-късно се изправи и насочи към банята.

Половин час по-късно вече беше готова. Бе облякла обичайните черни тесни дънки и сива тениска, с коженото черно яке. Също, днес реши да обуе черни боти на висок ток, а косата ѝ беше пусната и перфектно изправена. Гримът ѝ се състоеше от очна линия, руж и спирала-обичайното. Взе си чантата и провери дали всичко е там. Огледа цялата стая да не е забравила нещо и слезе на долния етаж или по-точно кухнята.

Две врати от нейната стая пък беше отдавна събудилия се Найл. За разлика от Катрина, която въобще не се притесняваше, той беше кълбо от нерви, та това беше първи ден в ново училище. Знаеше, че не трябва да се притеснява, защото е с Кей, но това не помагаше. След като се оправи и облече черни дънки и черна тениска с кожено яке отгоре и сиви кецове, той се насочи към кухнята. Там завари Кей и другите момчета, които пиеха кафе.

- Добро утро - усмихна се той. За тези четири дни се почувства наистина добре приет от тях. Сипа си от кафето в каната и седна до Ник на голямата маса-плот със шест високи стола.

Queen of Hell {Niall Horan}Where stories live. Discover now