s i x t h d a y p t 2.1

351 30 31
                                    

Hermione gözlerini açtığında bir çift yeşil gözle karşılaştığın da gülümseyerek gerindi

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Hermione gözlerini açtığında bir çift yeşil gözle karşılaştığın da gülümseyerek gerindi.

"Günaydın Tommy."

"Günaydın Herm."

Tom Hermione'nin dudağına öpücük kondurup yatakta dikleşirken kız yorganı üzerine daha fazla çekti.

"Umarım yatağını işgal etmem senin için sorun oluşturmamıştır."

"Benim için kısmen sorundu. Alanım dardı fakat beni daha fazla sıcak tutacak bir beden yanımdaydı. Yani yüzde elli elli diyebiliriz."

"Güzel tarafın yüzdesi arttırılabilir bence. Yanındaki kişi bendim, Malfoy da olabilirdi."

"Sabahın ilk ışıklarında bile nasıl kendini övüp Draco'yu gömebiliyorsun? Benim zihnim bile daha açılmadı."

"Zor olmuyor. Sonuçta bahsedilen kişi benim ve diğeri de sadece Malfoy."

"Egoistin tekisin sadece."

"Evet ve bu egoist, Malfoy yüzünden dün geceki randevuyu sana zehir etti. Bundan dolayı bu geceki randevu için benim evimde kalmanı talep ediyorum."

"Ah biraz düşünmem lazım. Sonuçta kendimi gece yarısı senin tarafından iki kişiyi idare etmekle suçlayıp bir an da evden kavulmuş bir şekilde bulmak istemem."

"Özür dilemiştim Hermione."

"Seni affettiğimi söylediğimi hatırlamıyorum Tommy."

"Beraber uyuduk Hermione. Farkında mısın?"

Tom kaşlarını çatarak kıza bakarken Hermione yorganının içinde debelenerek kollarını dışarıya çıkardı.

"Yani? Tek gecelik ilişkilerde yaşıyoruz, çıkarı olan arkadaşlıklar da kuruyoruz. Bu bir şeyi ifade etmez."

"Tanrım! Cidden beni zorluyorsun."

"Evet amacım da bu ve şimdi sende geldiğin yoldan evine gidiyorsun."

Hermione yataktan kalkıp Tom eline kiyafetlerini doldururken camını açarak genç çocuğu dışarıya ittirdi.

"Cidden beni bu soğukta çıplak bir şekilde camdan yollayacak mısın?"

"Evet."

Tom gözlerini devirip elindeki kıyafetlerle camdan demir merdivene inerken aşağıya bakarak yokladı. Çıplak bir şekilde elinde onca kıyafet varken buradan inmek ne kadar doğru olabilirdi ki?

"Dur! Akşam geliyorsun değil mi?"

"Bilmem. Belki gelirim belki de gelmem."

Hermione camı kapatırken Tom'un itirazlarını görmezden gelip odasının perdesini de Tom'un yüzüne kapattı. Derim bir nefes alıp mutlulukla gülümserken Tom ile arasını düzelttiği için oluşan neşesini karşı tarafa olabildiğince az göstermeye çalışıyordu. Bu da onun bir nevi gizli taktiklerinden biriydi. Umursamaz bir kız imajı vermek.

Impossible || Tomione AUHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin