"Bunu yaptığımıza hâlâ inanamıyorum."
Hermione peşinden sürüklediği küçük valizini çekiştirirken sessiz olmaya özen gösteriyordu. Saat on bir de apartmanın için de koştururken insanları fazla gürültü yaparak uyandırmak istemezdi.
"Eğlenceli olucak Hermione, güven bana."
"Sana güveniyorum Tommy."
Sadece artık duygularıma yeterince güvenmiyorum diye geçirdi içinden Hermione. Yavaş yavaş ördüğü duygu duvarlarına yıkmaya başaran Tom Riddle'a ise sonuna kadar güveniyordu. Açıkcası uzun süre sonra kendisinden başkasına güven duymak onu rahatlatan bir hissi. Sabaha karşı sahilde güneşin doğuşunu izlerken tenini yalayıp geçen hafif meltemli rüzgarı hatırlatıyordu. İçine dolan huzur, mutluluk ve umut ışıkları o anki güneşin yüzüne vuran ışıklarından bile daha aydıklık ve sıcaktı. Tom Riddle karanlık hayatına güneş gibi doğarak hem içini ısıtmış hem de umutla dolmasını sağlamıştı. Ve Hermione giderek bu durumu sevmeye başlıyordu. Tom Riddle'ı kabulleniyordu. Yaşattığı tüm hislerle.
"Beni peşinden nereye sürüklüyorsun peki?"
"Seveceğini düşündüğüm bir yere."
"Umarım fazla uzak değildir Tommy. Bir günlük tatil için fazla uzaklaşmak istemem."
"Lütfen şuan herkesi, her şeyi aklından çıkar ve bize odaklan Hermione. Tatilimize odaklan."
Hermione kafasını olumlu anlamda sallarken Tom'un valizini araba bagajına koymasını izledi. Tatili ne ara düşünüp ayarladığını bilmiyordu fakat olaylar çok hızlı gelişmisti ve kıyafetlerini bile seçemeden sadece valizine tıkıştırmıştı. Tom'un ani kararları ona ne kadar alışırsa alışsın hep kendisini yoran bir durum olacak gibiydi.
Arabanın radyosunda çalmaya başlayan Nothing Else Matters şarkısına eşlik eden Tom'un kalın sesiyle gülümsedi. Uykulu olduğunu belli eden boğuk sesle gözlerini kapatırken ani temasla gözlerini açtı. Tom'un bacağının üzerinde dolaşan ellerinin soğukluğu irkilmesine sebep olurken şefkatle ona gülümseyen gence çevirdi bakışlarını.
"Biraz uzun bir yolculuk olacak Hermione. İstersen uyuyabilirsin."
Kesinlikle aklında ki plana oldukça uygun olan cümleye gülümseyerek gözlerini kapadı. Hermione şarkının ve Tom'un yatıştırıcı ellerinin altında uykuya daldı.
•
Bu sadece geçiş bölümüdür. Akşama daha uzun bir bölüm atacağım. Teşekkürler.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Impossible || Tomione AU
FanfictionTom imkansızlıklardan nefret ederdi. Ve Hermione kendisi adına bir çok şeyin imkansız olduğuna inanırdı. Tomione AU 130121 - 130621