İlk gün

47 18 10
                                    

Öncelikle kitabımı okumaya başladığın için teşekkür ederim<3
Umarım beğenirsin ve devamlı takipçim olursun. İyi yerlere gelmek istiyorum, bu yüzden oylamalarınız ve yorumlarınız gerçekten benim için çok önemli. Takip etmeyi unutmayınn. Kütüphanenize kitabı eklemeyi de unutmayın. İyi okumalarrr🦋

---------

Koşuyorum, karanlık bir ormanın içerisinde son hız koşuyorum. Arkamda birinin koştuğunu hissediyorum, yapraklar hışırdıyor. Korkuyorum, nefes nefeseyim. Küçük bir kızın bağırdığını duyuyorum. Ayağım takılıyor, düşüyorum. Bir ses duyuyorum. Bu ses de ne?
Ah alarmımmış. Rahatladım. Rüya olmasa ne yapardım? Kabus daha doğru olur gerçi. Ter içinde kalmışım. Okulun ilk gününün sabahının böyle olmasını istemezdim. Telefonuma bakıyorum ve Lara'dan, en yakın arkadaşım, bir sürü mesaj. Ne bu heyecan?! Sanki 3 yıldır aynı okula gitmiyoruz. Tam mesaj atarken yeniden aradı.
Lara: Heyecanlı değil misin Elvin?
Elvin: Ah ne heyecanı! Öyle bir kabus gördüm ki...
Lara: Sadece bir rüya Elvin, modumuzu düşürmesine izin verme. Kısaca anlat bakayım
Elvin: Karanlık bir ormanda koşuyordum, son hız. Arkamdan biri koşuyordu ve bir kız çocuğu çığlık atıyordu. O sırada ben takılıp düştüm. Hatırladıklarım bu kadardan ibaret.
Lara: Sınıfımız bir üst kata taşınmış duydun mu?
Elvin: Duydum duydum. Saat yaklaşıyor, hazırlansak iyi olur. Geç kalmak istemiyorum.
Lara: Haklısın, kapatıyorum o zaman.
Elvin: Okulda görüşürüz.

15 dakika sonra...

Servisi kaçırmadan bahçeye insem iyi olacak. Lise 4 zor olacak. 1 ay önceden ders çalışmaya başladım, umarım bir faydası olur.

Servise biner...

Pes Etmenin Sırası Mı?Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin