V momente som sa otočila. Moje telo prepadlo smútku. Prečo som bola zrazu z toho taká smutná? Veď prečo asi ty hlupaňa? Si sa doňho zaľúbila.
Sakra.
Presne toto bolo to, čoho som sa tak veľmi obávala. Naivná Beatrice. Sklamaná Beatrice. Myslela som si, že ma má rád. Že chce byť somnou. Že má rád moju spoločnosť. A keď už to nie, tak že aspoň je normálny chlap a keď už spáva s jednou ženou, tak druhé hľadať nebude. Prečo som bola taká naivná dokelu! Mala som to tušiť.
Vybehla som z pánskych toaliet a pred dverami som sa stretla s niekoľkými nechápajúcimi pohľadmi. Aj od žien aj od mužov. Bolo mi to jedno.
Určite som musel byť práve Styles. Miriam po ňom pokukovala neustále a na prednáške dávala dosť najavo, že sa jej páči, tak aký iný Harry by to mohol byť? Chcela ho a on to využil. Dokonca aj mňa využil. Mal ma len na sex. Nič viac. Cítila som sa hrozne.
Predierala som sa cez plný parket spotených ľudí a chcela som odísť, no chuť sa poriadne opiť bola silnejšia. Celý čas som rozmýšľala nad tou ženou. Miriam.... Bolo očividné, že sa jej Harry páčil, práveže skôr by ma prekvapilo keby nejaká žena povie, že sa jej Harry nepáči. Ale na Harryho by som toto veru nepovedala. Keby nemám takú veľkú hrdosť akú mám, pravdepodobne by som si sadla niekam do tmavého kúta a preplakala celú noc. Noc, ktorú väčšina mojích spolužiakov bude považovať za najlepšiu a najzábavnejšiu noc, akú zažili ako študenti vysokej školy.
To nebol môj prípad.
Napriek tomu som si zachovala svoju pokerovú tvár a vydala som sa smerom k baru. To mu nedarujem.
Postavila som sa chrbtom k baru a naťahovala som hlavu ponad ostatných, aby som videla či náhodou Harry a -skurvená- Miriam nedokončili čo chceli a nevyšli z pánskych toaliet.
Nechápala som, prečo to Harry spravil. Nechápala som ani prečo si vybrali miesto plné študentov, kde ich všetcia poznali. No veď to sa čoskoro dozviem.
Zrazu som z ničoho nič periférne zahliadla pohyb blízko mňa.
"Bee, myslel som si, že vás už nenájdem." Ach nie, pri tom všetkom som takmer úplne zabudla na tohto slizkého muža. Doriti. Otočila som tvár smerom k nemu a zacítila som jeho spotenú postavu. Nielen, že hnev bol vpísaný v mojej tvári, ešte sa k tomu pridalo aj znechutenie.
"Stalo sa niečo Bee?" Opýtal sa Sliziak a položil svoju ruku okolo môjho pásu. Totálne bez hanby. No nemala som vôbec náladu riešiť to, bola som veľmi nahnevaná na Harryho napriek tomu, že mi nikdy neslúbil vzťah ani nič podobné. Ani ja som nebrala ako vzťah, to čo bolo medzi nami. Ale určite by som ho s nikým nepodviedla. Keď sa nad tým tak zamyslím.... kto by vôbec chcel podviesť toho dokonalého muža? Skôr by sa každá chcela prezentovať po jeho boku, dať každému najavo, s kým je a presne toto som chcela aj ja.
Vôbec som na jeho otázku nereagovala, len som odneho odvrátila pohľad a znovu som nazrela ponad hlavy ostatných aby som videla na miesto, kde sa nachádzali toalety.
A vtedy som letmo zazrela blonďavú hlavu, ktorá odchádzala a strácala sa v dave ľudí. Určite to bola ona, no Harryho som nevidela. Chcela som sa znovu zobrať a ísť zaňou, ale bolo by to zbytočné, pretože som ju už úplne stratila z dohľadu. A tak či tam som nevedela, čo by som jej povedala. Asi by som jej jednu vlepila. Pekná predstava, no následky by boli asi horšie.
Povzdychla som si. "Takže Bee, dáme si spolu ešte drink? Tentokrát pozývam ja. Vodku s džúsom?" Moje myšlienkové pochody prerušil opäť ten nechutný muž, ktorý mi robil spoločnosť.
YOU ARE READING
Profesor Styles //h.s {SK}
Fiksi PenggemarBola múdra a prekrásna a uvedomovala si to. A to ho privádzalo do šialenstva. - "Do pekla, veď si moja študentka! A ja som tvoj PROFESOR." - ROZPÍSANÉ //Príbeh a aj všetko v ňom je len výplod mojej fantázie; obsahuje nadávky, sexuálne scény a grama...