אני לחוצההההההההה
הייייי זה הפרק הראשון לפאנפיק החדש שלי!
אני ממש מקווה שהוא יהיה טוב ושתאהבו אותוווווו.אני אנסה לעדכן את הספר פעם בשבוע ואם אני לא אז הפרק הבא פשוט יהיה קצת יותר ארוך.
נקודת מבט הארי
"ואם אתה צריך משהו, תתקשר אלי- גם אם זה משהו קטן. אוקי?" אמא שלי אמרה לי בפעם ה36 רק היום. אני הולך לבית ספר חדש לא לארץ אחרת! אני יודע שהיא רק דואגת לי אבל זה עדיין קצת מעצבן... אני יכול להסתדר בעצמי.
מיהרתי אל הדלת לפני שהיא תעכב אותי יותר ממה שהיא עיכבה. "ביי אמא. אוהב אותך!" צעקתי לפני שסגרתי את הדלת.
התחלתי להתקדם על שביל שהיה לי ליד הבית שלי. עכשיו, איפה הבית ספר? אולי הייתי צריך לשאול את אמא או ג'מה לפני שהלכתי. לא נורא, אני אסתדר....
_____
אחרי חמש דקות שבהם ניסיתי להבין איפה אני ואז עוד עשר דקות ששאלתי אנשים איך מגיעים לבית ספר.
סוף סוף הצלחתי.
הלכתי לכיוון שחשבתי שהחדר של המנהלת יהיה בו ולמזלי הוא באמת היה שם. הייתה שם את העוזרת של המנהלת אז הלכתי אליה ולפני שיכולתי לומר אפילו היי או שלום בלי להרים את המבט שלה מהמחשב היא שאלה "שם?" אוקי....
"אמ, אני הארי, הארי סטיילס. אני חדש פה...." לא ממש ידעתי מה להגיד אבל נראה לי שזה מספיק. היא הנהנה והתחילה לכתוב משהו במחשב. "אתה תהיה בכיתה יב5, הינה המערכת שלך להשנה. זאין מאליק יעזור לך להתאקלם אבל מכיוון שהוא עדיין לא פה, אלינור קולדר תעזור לך עד שהוא יגיע..." כשהיא סיימה לדבר היא חזרה להסתכל על המחשב ולכתוב בו אבל זה היה יותר כמו להרביץ למקלדת אם לומר את האמת. מקלדת מסכנה.
יצאתי מהמשרד ו- "היי! אתה הארי, נכון?" קפצתי אחורה וחיפשתי את המקור של מי שדיבר אלי. היא חייכה אלי אבל החיוך לא נראה הכי אמיתי.... "אה- אמ, כן, אני הארי" אמרתי לה וקיוותי שהיא לא הצליחה לשמוע את הלחץ שאני מרגיש כרגע.
__________
"אז זה הלוקר שלך ושלי הוא ממש מולך אז אם אתה צריך עזרה להגיע לכיתות שלך פשוט תאמר לי" אלינור אמרה עם חיוך מזוייף ויכולתי לשמוע שהיא לא באמת התכוונה לזה. היא ממש נחמדה אלי, כולם ככה בבית ספר הזה? אני מקווה שלא....
היא הראתה לי איפה הקפיטריה ואת השירותים אבל היא אמרה שכדאי שאני לא אשתמש בהם כי סיפרו לה שהם לא עובדים.
בזמן הסיור היא גם נתנה לי כמה טיפים על דברים, הם לא ממש יעזרו לי בכלום אבל זה עדיין היה סוג של נחמד מצידה.
"אל תשב ליד מייקל, קאלום, נייל וזאין בקפיטריה." אין לי מושג מי הם אבל אוקי......
"תדאג שתמיד יהיה לך מסטיק כדי להביא ללואי אם הוא יבקש ממך" ושוב אין לי מושג מי זה....
YOU ARE READING
die for the hype\\ l.s
Teen Fiction"אתה כלום אם לואי טומלינסון לא יודע את השם שלך." או הארי הוא התלמיד החדש, אבל כשחושבים על זה, גם לואי חדש, בדרך כזו או אחרת. אחרי איחוד בין חברים, סוג של, נעשתה תוכנית שבסופה, אם היא תעבוד, לואי יחזור להיות כמו פעם. יכול להיות שיש עוד כמה דברים שאמו...