נקודת מבט הארי
לואי מתעלם ממני. מאז הנשיקה הוא עשה כל מה שהוא יכול כדי לא להיות לידי, אני כבר חשבתי שעברנו את זה.
אני, לוק, אשטון ונייל נפגשנו כדי ללכת לאכול גלידה.
"ניסית לשלוח לו הודעה?" נייל שאל והנהנתי, "כן, אבל הוא רק ראה אותם, בלי לענות." עניתי.
"מה אם אתה תשים לו פתק בלוקר. זה יעבוד, לא?." לוק אמר, זה יכול לעבוד.
"אני אנסה את זה..." אמרתי לו ולקחתי קצת מהגלידה שלו. "היי! יש לך משלך!" הוא התלונן ואני הוצאתי לו לשון.
נייל הרים את התיק שלו והוציא ממנו דף ועט, "הינה." הוא אמר והעביר לי את אותם. "תודה,"
"מה אתה תכתוב?" אשטון שאל ומשכתי בכתפיי.
_________
נקודת מבט לואי
"אני שנייה מחזיר את הספרים ללוקר." אמרתי לזאין והוא הנהן.
הכנסתי את הקוד למנעול שלי ופתחתי את הלוקר, לפני שיכולתי לשים שם את הספרים נפל על הרצפה חתיכת דף מקופלת.
זאין היה מהיר יותר ממני והוא לקח את הדף לפני, הוא פתח אותו ואחרי שהוא ראה מה היה עליו הוא הסתכל עלי באכזבה.
"למה את מתעלם מהארי שוב?- ואתם התנשקתם?!" הוא שאל וישר חטפתי ממנו את הפתק, זה מהארי?
אני אולי לא עונה להודעות שלו אבל זה לא אומר שאני לא רוצה לדעת מה הוא כתב לי.
הוא כתב בפתק: 'היי לואי, אני יודע שאתה בטח מתעלם ממני כי את מתחרט על הנשיקה אבל אם אפשר, אנחנו יכולים לדבר? -הארי'
אני כזה מטומטם! לא חשבתי בכלל על איך הארי מרגיש לגבי הנשיקה. הוא בטח שונא אותי כי הכרחתי אותו להתנשק איתי.
הוצאתי את הטלפון שלי וכתבתי להארי 'תבוא לבית שלי בחמש'
_____
"היי," הארי אמר וסגר את הדלת אחריו.
"היי," אמרתי והתחלתי ללכת לכיוון החדר שלי, לא מחכה שהארי יעקוב אחרי.
התיישבתי על הכיסא שיש לי ליד השולחן בחדר והארי ישב על המיטה שלי.
הוא התחיל לשחק עם האצבעות שלו בצורה מובכת ולחוצה, אני פשוט הסתכלתי עליו.
"אז היה לי קצת זמן לחשוב על זה ו.... אני חושב שכדי שפשוט נשכח מהנשיקה. זה די מובן שאתה מתחרט עליה, זאת הייתה טעות, אני יודע." הארי אמר וחיכה שאני אגיד משהו.
מה?
"אתה חושב שזאת הייתה טעות?" שאלתי בעצב והוא מלמל משהו בלחש, "מה אמרת? לא הבנתי." אמרתי. "כלום, לא משנה."
קמתי מהכיסא והלכתי לשבת ליד הארי.
"אני לא מתחרט על הנשיקה." אמרתי לו, הוא נשף ולחש, "אז למה התעלמת ממני במשך כמעט שבוע?"
"פחדתי." אמרתי בפשטות.
"ממה?"
"ממה שאחרים יאמרו..." עניתי לו והוא שם את היד שלו על שלי שהייתה על הברך שלי, סובבתי את הידיים שלנו כדי שאני אוכל לחבר אותם ביחד.
"הם לא חשובים." הארי אמר וצחקתי צחוק אוורירי. "אולי לך.." אמרתי והוא גילגל עיניים.
"אתה מעדיף להיות עצוב ושכולם יאהבו אותך, או, להיות שמח ושאולי ממש כמה אנשים לא כל כך יאהבו אותך יותר?" הוא אמר.
הארי צודק, ממה יש לי לפחד? יש לי חברים מדהימים שיתמכו בי וכל השאר יכולים ללכת להזדיין.
"הארי....." לחשתי.
"לואי...." הוא לחש בחזרה.
"הארי...." לחשתי שוב ושמתי את היד שלא מחזיקה את היד של הארי על הלחי שלו.
הצמדתי את השפתיים שלנו והארי קפא. פאק, הוא לא רוצה שאני אנשק אותו? הינה אני, לואי, מכריח את הארי לנשק אותי. שוב.
התחלתי להתרחק אבל הארי עצר אותי והתחיל להזיז את השפתיים שלו.
התנשקנו לכמה זמן לפני שהחלקתי את הלשון שלי על השפה התחתונה שלו, הוא התקרב אלי אבל ישר אחרי זה הרחיק את הפנים שלו ממני.
"אתה לא תתחיל להתעלם ממני שוב?" הוא שאל בצחוק אבל ראיתי שהוא אמר את זה ברציניות.
"אני מבטיח. יודע מה? אתה רוצה לצאת איתי לדייט?" שאלתי אותו והוא חייך.
"אני אשמח לצאת איתך לדייט." הוא אמר וקפצתי עלי בחיבוק, הוא נפל אחורה וצחקנו.
"רוצה לראות סרט?" שאלתי אותו והוא הנהן, "מה?" הוא שאל.
"מגודלים?" שאלתי והוא הנהן שוב.
_____________
אני כבר ראיתי את הסרט הזה יותר מדי פעמים אז לא ממש הסתכלתי עליו.
הסתכלתי על הארי.
על איך הפרצוף שלו זוהר כל פעם שקורה משהו מצחיק ועל החיוך שלו.
איזה באסה שאני לא אוכל להיות חבר שלו בבית ספר, זה היה יכול להיות נחמד, היינו מלווים אחד את השני לכיתות שיש לנו והיינו מתחבקים ומתנשקים בהפסקות.
אבל זה לא יזיק אם נמשיך את מה שקורה ביננו לעוד קצת זמן....
לא בא לי לפגוע בו יותר ממה שכבר פגעתי.
נישקתי את הלחי שלו והוא חייך אלי.
אולי זה כבר מאוחר מדי שזה לא יפגע בו, או בי.
________________________
מי ראה את 'young royals'? (בנטפליקס) אני לא צוחקת זאת הסדרה האהובה עלי עכשיו.
מה הפאנפיק האהוב עליכם כרגע? (או סתם אחד שאתם ממליצים עליו)
YOU ARE READING
die for the hype\\ l.s
Teen Fiction"אתה כלום אם לואי טומלינסון לא יודע את השם שלך." או הארי הוא התלמיד החדש, אבל כשחושבים על זה, גם לואי חדש, בדרך כזו או אחרת. אחרי איחוד בין חברים, סוג של, נעשתה תוכנית שבסופה, אם היא תעבוד, לואי יחזור להיות כמו פעם. יכול להיות שיש עוד כמה דברים שאמו...