נקודת מבט הארי
דפקתי על הדלת של הבית של ליאם וחיכיתי שמישהו יפתח אותה, שתי דקות אחרי זה הדלת נפתחה אבל ליאם לא היה מאחוריה.
"היי, אמ, ליאם פיין גר פה, נכון?" שאלתי את לואי.
ל ו א י ט ו מ ל י נ ס ו ן.
הוא הסתכל עלי מהרגליים עד לראש וחייך חיוך מתנסה, הוא נשך את השפה התחתונה שלו והנהן "כן בייב, הוא בטח יבוא עוד מעט." הוא אמר לי והתקדם אלי עד שקצות הנעליים שלנו יהיו צמודים.
הנשימה שלי נהיתה יותר כבדה ומהירה והסתכלתי לתוך עיניו, הן כל כך יפות. אני יכול-
"הנרי! בוא, קדימה! רק תוריד נעליים לפני שאתה נכנס." ליאם הגיע משם מקום ואמר.
לואי גלגל את העיניים המושלמות שלו ולחש לתוך האוזן שלי "ביי הנרי" לפני שהוא עבר אותי והלך אל המכונית היוקרתית שהייתה בחנייה.
שקשקתי את ראשי כדי לנקות את מחשבות הלא רצויות (אני אמור לשנוא אותו אחרי הכל) ונכנסתי לתוך הבית.
________
"ההההאאאררררייייי אני רעעעעעב" ליאם אמר אחרי שעה שעבדנו על הפרויקט, הוא גם סוף סוף התחיל לקרוא לי הארי ולא הנרי אז זה טוב.
"אנחנו עוד שנייה מסיימים את זה, ליאם" אמרתי לו והוא נשף ברוגז כמו ילד קטן. "אני אזמין פיצה ואז כשנסיים היא כבר תגיע" הוא אמר ושלף את הטלפון שלו מכיס הג'ינס שלו.
"שלום אפשר להזמין פיצה ל****?(ה.כ. תדמיינו שכתוב פה כתובת של בית..) אוקי, שנייה- הארי מה אתה רוצה על הפיצה? ("בצל, בבקשה") -חצי עם בצל וחצי עם תירס. -כן, תודה. ביי"
בעשרים דקות שלקח לפיצה להגיע סיימנו את כל מה שנשאר מהעבודה שלנו.
"אז הארי, איך זאין ונייל?" הוא שאל אותי עם פיצה בפה שלו.
"הם..... בסדר נראה לי?" מה אני אמור לומר על זה? אני מכיר אותם רק חודש...
"כן, אבל כאילו- הם מדברים עלי? אתה חושב שהם מתגעגעים אלי? אתה יכול להגיד להם שאני מתגעגע? הם עדיין כועסים, נכון? " הוא המשיך לדבר עליהם.
לקחתי עוד חתיכת פיצה ודחפתי אותה לפה שלי בתור תרוץ ללמה אני לא יכול לענות על זה, אין לי מושג מה אני יכול לענות לזה, אני חושב שהם עדיין שונאים אותו,כן, אבל אני לא אומר לו את זה.
"אמ.... מתחיל להיות מאוחר..... א-אני צריך ללכת...?" למה אמרתי את זה ככה?! עכשיו הוא בטוח ידע שאני הולך רק בגלל שהוא שאל את זה.
קמתי מאיפה שישבתי הלכתי אל הדלת, הסתכלתי על ליאם שנראה כאילו הוא מחכה שמישהו יבוא והיקבור אותו חיה, הוא נראה די שבור.....
YOU ARE READING
die for the hype\\ l.s
Teen Fiction"אתה כלום אם לואי טומלינסון לא יודע את השם שלך." או הארי הוא התלמיד החדש, אבל כשחושבים על זה, גם לואי חדש, בדרך כזו או אחרת. אחרי איחוד בין חברים, סוג של, נעשתה תוכנית שבסופה, אם היא תעבוד, לואי יחזור להיות כמו פעם. יכול להיות שיש עוד כמה דברים שאמו...