פרק 17- הקפוצ'ון של לואי

452 50 28
                                    

נקודת מבט הארי

"אני רעב," לואי התלונן.

"ומה אתה רוצה שאני יעשה לגבי זה?" שאלתי אותו והסתובבתי כדי להסתכל עליו.

"לא יודע, תכין לי משהו." הוא ענה והתגלגל כדי שישכב על הגב שלו, מסתכל על התקרה.

צחקתי והתגלגלתי כדי שאני יהיה מעליו. "זה הבית שלך, אתה יודע..." אמרתי  עם גיחוך.

"אוקי... אבל עדיין, אני די בטוח שאני יצליח לשרוף מים עם כמה שאני טוב בבישול." הוא אמר.

קמתי ולואי אחרי, הלכנו למטבח ולואי התיישב על הדלפק. "מה מכינים?" הוא שאל ונדנד את הרגליים שלו מצד לצד.

"מה יש?" 

"שאלה טובה..." הוא ענה, גלגלתי עיניים.

התחלתי להסתכל על מה יש במקרר וארונות. "אהא!" 

"מה?"

"אתה רוצה מקרוני וגבינה?" שאלתי ונערתי את הקופסה מולו, הוא הנהן אז התחלתי להכין את הפסטה.

"משעמם לי." לואי מלמל כמה שניות אחרי זה ובא לעמוד לידי, הוא שם את הידיים שלו מסביב למותניים שלי ואת הראש שלו על הגב שלי כי הוא לא הגיע לכתף שלי. 

צחקתי על זה והוא הזיז קצת את הראש, "מה." הוא יותר אמר מאשר לשאול.

"כלום, כלום." מלמלתי.

"נו, אבל עכשיו אני רוצה לדעת!" הוא אמר בילדותיות. 

"אתה נמוך." אמרתי ולואי בעט בקלות במאחורה של הברך שלי, נפלתי אחורה אבל לואי תפס אותי והניח אותי על הרצפה. "מי נמוך עכשיו." הוא אמר בכעס אבל שנינו ידענו שזה היה בצחוק.

ידעתי שאני אתחרט על זה אבל לא הצלחתי לעצור את עצמי מלומר, "עדיין אתה." עניתי והוא קפץ עלי, הוא התחיל לדגדג אותי וצווחתי, "לואי! לואי! הפסטה! די- אני אמות!" אמרתי בין הצחוק.

הוא גלגל את עיניים שלו אבל בכל זאת עזר לי לקום וסידר את השיער שלי לפני שנישק לי את המצח.

הסמקתי אז כדי שלואי לא יראה את זה, הסתובבתי כדי לבדוק אם הפסטה מוכנה. 

"אתה יכול להביא לי חמאה וחלב, בבקשה?" שאלתי את לואי, הוא אמר 'כן, אוקי'. שטפתי את הפסטה והחזרתי אותה לסיר.

"אני רוצה להכין את הרוטב! אבל תאמר לי מה לעשות..." לואי אמר כשחזר עם הדברים שבקשתי ממנו.

"אוקי אז, צריך חמישים גרם חמאה ו....."

________

אחרי שסיימנו לאכול הלכנו לסלון ולואי הדליק את הטלוויזיה, "מה אתה רוצה לראות?" הוא שאל ומשכתי בכתפי.

"לא יודע, לא אכפת לי." אמרתי.

החלטנו בסוף פשוט לראות פרקים חוזרים של 'איך פגשתי את אמא'. 

die for the hype\\ l.sWhere stories live. Discover now