16. část

36 2 4
                                    

Anna:
Musíme si promluvit. Za 15 minut před školou. Psala mi Míša. Absolutně nevím co se děje, ale když to napsala takhle tak se asi stalo něco vážného. Na nic jsem nečekala, vzala si bundu a šla to sdělit mamce. Ale počkat... Vždyť se teď máme setkat s Queen. Povzdechla jsem si. ,, Mami? Psala mi Michaela tak já jdu ven ano?" Podívala se na mne a přikývla, já se usmála a vyrazila ke škole. Z dálky jsem už Míšu viděla byla.... nervózní? Jo, aspoň tak vypadá. ,, Ahoj, je vše v pořádku?" Zeptala jsem se starostlivým hlasem a ona zavrtěla záporně hlavou. ,, Ne to teda není! Já se z něho zblázním Ani." Okey, v pohodě. Vůbec nevím o kom a o čem to mluví. ,, Z koho se zblázníš? Co se to tu sakra děje?" Ona si povzdechla a  začala chodit dokolečka. ,,Z Rogera! Měla si pravdu... On se mi vážně líbí a moc." Za normálních okolností bych byla štěstím bez sebe, ale jak se na mou nejlepší kamarádku dívám, tak nevím co si myslet. Pořád chodila dokola a tak jsem ji chytla za ramena, a tím ji donutila se zastavit. ,, Hele, je to v pořádku. Teď půjdeme společně za klukama a vše..." Nedořekla jsem to, protože se mi z mého sevření vytrhla. ,,Co! Ne já tam v žádném případě nepůjdu!" ,, Poslouchej mě! To co cítíš není zlé, právě naopak. Nechci po tobě aby jsi se s Rogerem začala hned bavit pokud to nechceš, ale teď tam půjdeme abychom kluky podpořili jako kapelu Queen. Tak se teď uklidni a půjdeme ano?" Nic neříkala, jen se na mne podívala a objala mně. Trošku jsem se zasmála. Když se už zdálo, že je připravená, tak jsme vyrazili ke klukům domů. V tom mi přišla zpráva od Briana, že jsou teď v baru. Tak tedy.... jdeme!

Čauky lidi ❤️ takže hned na začátek bych se chtěla omluvit delilah_freddie. Pokud jsi mi psala na Instagram ohledně přijímaček tak ti musím sdělit, že Ig už nemám.  Budu ho mít, ale ještě nevím kdy takže promiň 🥺. Přeji všem pěkný den 💙

Queen a jáKde žijí příběhy. Začni objevovat