Anna:
Nevím co to Michaely vjelo, ale přestává mě to bavit. Když utekla z baru hned jsem běžela za ní. Otázkou je kam běžela? Začala jsem jí hledat, ptala jsem se kolemjdoucích nikdo ji ale neviděl. Doběhla jsem zpátky do baru za klukama. ,, Tak co? Je v pohodě?" Zeptal se John a já lapala po dechu a snažila se najít vhodná slova. ,, Nemůžu ji najít." To je jediné co řeknu? Vážně?! Ostatní se na mě koukali jako kdybych jim řekla že se stěhuju do Afriky. ,, Počkej, jak to myslíš zmizela?" Pomalu jsem si sedla a podívala se na Briana, pohledem, který značil obavy a starost. ,, Já nevím prostě utekla někam pryč. Mohla bych se podívat k ní domů, ale co mám říct jejím rodičům?" Freddie chápavě přikývl a vzal si bundu. ,, Domů by nešla, ví že to by bylo první místo kam by jsme šli. Musíme ji najít drahoušci. A to hned." Všichni jsme přikývli a vyrazili ven z baru. Začala jsem mít o ní vážně strach. Roger řekl, že by bylo nejlepší se rozdělit a kdyby jí někdo našel tak zavolá jemu a on to vyřídí klukům. Já se hned rozeběhla k mému domu. ,, Ahoj mami. Neviděla jsi Míšu?" Zeptala jsem se a přitom se mi klepal hlas. Mamka hned zjistila, že se něco děje. ,, Ne neviděla zlato. Co se stalo? Ztratila se? Pomůžu ti s hledáním." Řekla, ale já ji zarazila. ,,Ne to nemusíš kluci..." Najednou mi začal zvonit mobil, byl to Roger. Třeba ji našli! Okamžitě jsem to zvedla. ,, Haló?... Našli jste ji?... Sakra!... Ne, já ji taky nenašla, ale ještě se podívám do lesa třeba šla tam.... Neboj se Rogi, les znám ze všech nejlépe.... Dobře budu." Zavěsila jsem a poprosila mamku, že jestli by ji uviděla tak ať mi zavolá nebo ať ji pozve k nám. ,, Hlavně prosím neříkej to jejím rodičům. Nechci se zbytečně děsit. Mohla běžet kamkoliv." I když nerada, tak souhlasila a já se vydala cestou k lesu. ,, Tak jo, doufám že tam budeš. Prosím ať je vše v pořádku."
ČTEŠ
Queen a já
Fanfiction,,Potřebuju pauzu" Všichni jsme se na něj překvapeně podívali. ,,Děláš si srandu?"Řekl Roger trochu naštvaně,což bylo u něj typické v takových situacích. ,,Je mi líto,ale končím"Řekl hlavní zpěvák a podíval se na nás. Nemůžu uvěřit co právě řekl ,,N...