9 část

59 2 0
                                    

Anna:
,,Děkuju ti,můžeš jít" Řekl Freddie a poslední baskytarista odešel z konkurzu. Už ani nevěřím že někoho najdeme. ,,Tak tohle byl poslední" Povzdechla si Míša a lehla si na gauč. V tu chvíli zazvonil někomu telefon. Byl to Freddiho mobil hned to zvedl. ,,Haló?... Mary! Ahoj lásko!" Mary, Freddiho přítelkyně a taky naše kamarádka. Momentálně je ve Francii se svou rodinou. ,,... To je dobrá zpráva,už se na tebe všichni těšíme..... Dobře,budu tam..... Tam pá!" Vždycky mě potěší, když má Fred dobrou náladu díky ní. ,,Lidi zítra přijede Mary" Řekl nám nadšeně a Roger zakroutil očima. ,,To mám došlo Frede" Zněl trochu na naštvaně,ale to bude asi tím,že je unavený. Viděla jsem někoho jak stojí u dveří. Upozornila jsem kluky a oni ho vyzvali dál. ,, Jak se jmenuješ?" Zeptala jsem se ho s úsměvem. ,,Ehm.. Mé jméno je John Richard Deacon" Brian mu dal pokyn ať začne hrát. Začal hrát Doing all right a já jsem nevěřila vlastním uším. Hrál úplně božsky a zdá se že i klukům se to líbilo. ,,Musíme se dohodnout,tak chviličku" Řekl Roger a my všichni se obrátili k sobě. ,,Co chcete řešit? On je úplně super a já si myslím, že se k vám hodí" Freddie souhlasně kývl a šel k Johnovi. ,,Rozhodli jsme se... Vítej v kapele Smile" John byl rád a všechny nás objal. Nejlepší rozhodnutí v našem životě. Takže teď jsou čtyři a doufám, že už čtyři zůstanou.

Takže John je oficiálně člen kapely. Teď jsme všichni u kluků doma, protože jsme chtěli oslavovat. ,,Hele přemýšlel jsem,nad tím,že by jsme změnili jméno kapely" Řekl nečekaně Deaky a já s Brianem se podívali na sebe. ,,OH.. já bych nějaký nápad měl" Roger byl nervózní a nebyl jediný. Michaela se na Freda dívala nedočkavě. ,, Queen" Vyvalila jsem na něj oči. ,, Queen?" Zeptal se Brian nechápavě. ,,No a co? Znáte nějakou kapelu,která má takový název?" Všichni záporně zavrtěli hlavou. ,,Mě se to líbí"Řekla Míša a já jen kývla hlavou. ,, Souhlasím s Michaelou,je to dobrý nápad." Roger se potom podíval na ni a usmál se. Brian a John přinesli pivo, zatímco já byla spokojena s vodou.

Hola💜 další část je tu. Snad se bude líbit. Jo a chci se zeptat,jestli nevíte o nějakém dokumentě o Queen? Jsem na to docela zvědavá. Adios amigos 💙

Queen a jáKde žijí příběhy. Začni objevovat