Anna:
Netrpělivě jsem se dívala na Briana,Johna,Rogera a Freddieho a čekala na další dobrou zprávu. ,,Dnes ráno nám zavolal John Reid" Jasně Rogere na 100% vím kdo to je. ,,A to je kdo?" Zeptala se Mary. ,, On pracoval s Eltonem Johnem a teď by nás rád viděl a možná by nás zastupoval." S Mary jsme byly úplně v šoku, takže je bude zastupovat člověk, který zastupoval Eltona Johna? Asi budu křičet. ,,To je neuvěřitelné! A kdy se s vámi chce setkat?" Ptala jsem se a Freddie se usmál. ,, Už zítra Ani" Zítra má sice přijet mamka,ale tak kluci nebo Mary mi to poví. A já to vše povím mamce. Nakonec jsem to nevydržela a šla jsem kluky obejmout. Mary udělala to samé. Tak dobře,ale proč a hlavně k čemu chtěl Tim ty peníze?... Sakra už na něj nemysli, prostě ses v něm spletla. Náhle jsem ucítila něčí ruku na mém rameni. Podívala jsem se a byl to Freddie. ,,Jsi v pořádku?" Jakmile se mě na tohle zeptal, ostatní se najednou starostlivě na mne podívali. ,,A-ano jsem,nic se neděje". Usmála jsem se.
Když všichni už odešli,tak jsem si dala sprchu a šla s radostí spát. Zítra totiž začne to pravé dobrodružství.
Druhý den:
Ráno jsem se probudila brzy než obvykle. Tohle se mi většinou nestává,teda.... No už radši nic. Dnes má přijet mamka,ale já pořád musím myslet na kluky jak se mají dneska sejít s tím chlápkem. Jak že se vlastně jmenuje? John Ried? No koneckonců na tomhle nezáleží. Uslyšela jsem jak někdo otevírá dveře,vyšla jsem z pokoje a uviděla člověka,který mi chyběl že všech nejvíc. ,,Mami jsi tady!" Hned jsem běžela jí obejmout a ona si mně k sobě přitiskla. ,,Ahoj holčičko moje,tak co jak jsi se měla?" Usmála jsem se a sedla si na gauč a mamka vedle mě. ,,Mám se dobře,bylo to tu fajn" Pohladila mě po ruce ,, To jsem ráda a mimochodem on tu byl Tim?" Překvapeně jsem se podívala a zakroutila záporně hlavou. ,,No já jsem ho viděla poblíž našeho domu tak jsem myslela.... No nic a co jsou ty zajímavé informace co jsi mi chtěla říct?" Pousmála jsem se a byla jsem připravená jí s nadšením vše povědět.
ČTEŠ
Queen a já
Fanfiction,,Potřebuju pauzu" Všichni jsme se na něj překvapeně podívali. ,,Děláš si srandu?"Řekl Roger trochu naštvaně,což bylo u něj typické v takových situacích. ,,Je mi líto,ale končím"Řekl hlavní zpěvák a podíval se na nás. Nemůžu uvěřit co právě řekl ,,N...