12.část

43 2 0
                                    

Anna:
Stál tam Brian. ,,Briane to je dobrý. Nic se neděje." Chtěla jsem ho uklidnit,ale očividně to nepomohlo. ,,Ne, tohle není dobrý on tady nemá co dělat a už vůbec ne něco po tobě chtít!" Tim zakroutil očima a podíval se na Briana nenávistným pohledem. ,,Tohle rozhodně není tvoje věc,běž si raději brnkat něco na kytaru jo? A ty jsi tady ten kdo by měl odejít!" Tohle už jsem nemohla poslouchat. ,,Time nebudu to opakovat dvakrát VYPADNI!!" On ačkoliv nechtěl se vydal je dveřím a naposledy se na nás podíval,něco zašeptal a potom zmizel za rohem. V tu chvíli jako na zavolanou přišli Freddie s Mary,která hned jak mě uviděla tak mně objala,potom tam byl John a Roger. Michaelu jsem neviděla. Freddie poznal že se něco děje,a tak jsme jim to všechno s Brianem řekli. Roger vypadal překvapeně a zároveň naštvaně stejně tak i Fred,ale John nechápal o co jde. ,,Pardon jedná otázka... Kdo je to ten Tim?" Malinko jsem se usmála. ,,No Tim byl s Brianem a Rogerem v kapele Smile,ale potom odešel za nějakou jinou." Mary vypadala že o tom nevěděla,divím se že jí to Freddie neřekl.  ,,No nic drahoušci,už na něj myslet nebudeme. Chtěli jsme ti říct Ani,že jsme složili první písničku." Počkat co? Písnička? Hned mi ji zahrajte. ,,To je skvělé a máte název?" Kluci přikývli. S Mary jsme už to nemohly vydržet. ,, Písnička se jmenuje Bohemian Rhapsody" Ten název je trochu jak z nějakého románu,ale tak co. Líbí se mi. ,,Ale tohle není jediná dobrá zpráva, kterou vám chceme říct" Řekl Roger a John se usmál.

Hola Amigos 💖 jo já vím že to byla dlouhá doba,ale jsem zpět😂 Jaká to asi bude zpráva co? No uvidíme, Adios amigos 💜

Queen a jáKde žijí příběhy. Začni objevovat