5. část

68 2 2
                                    

Pohled Briana:
Šli jsme před bar a čekali na Timovo vysvětlení. ,,Tak?" Zeptal se Roger a přitom nervózně přešlapoval. ,,Končím" Řekl a já v ten moment nevěděl co tím vlastně myslí. ,,Co tím myslíš?!" Kdybych byl klidnější,tak bych ho okřikl,ale já jsem se cítil stejně jako on. ,,Moc se omlouvám. Ale lidi tohle nikam nevede,hrát pořád dokola v barech. Už mě to unavuje." Byl jsem zklamaný a naštvaný zároveň. ,,A co od nás čekáš Time? Lidi nás miluju,tohle ti nestačí?" Můj hlas zněl zatím klidně. ,,Je mi líto" Ale lítost ti je k ničemu! ,,A jaký je důvod tvého odchodu!" Křikl na něj Roger. ,,Jedna  kapela mi nabídla, že bych mohl s nimi zpívat." Takže tohle je ten důvod? ,,Jaká?" Zeptal se Roger. ,,Na tom přece teď nezáleží!" Byl už taky docela naštvaný a já též,ale na něj. ,,Ale jistě že ano!" Tim si povzdechl a řekl ,,Humpy Bong" Zamračil jsem se ,ale nic neříkal. ,,Po tom všem co jsme spolu prožili? Ty teď odcházíš!?" Kývl,vzal si svůj kufr a odešel. Roger šel zpátky do baru a já se ještě díval na Timovo auto jak se pomalu vzdaluje. Potom jsem šel taky.

Pohled Anny:
Čekali jsme tam snad věčnost,no dobře zas tak dlouho ne. Ale když přišel Roger tak Michaela se jako první mu podívala do očí. Hned na to přišel Brian. ,,Co se stalo? A kde je Tim?" Zeptala se moje kamarádka a já pátrala v jejich pohledech. ,,Odjel! Za nějakou kapelou Humpy Bong! Prostě nám na rovinu řekl že s námi končí!" Tak tohle jsem nečekala. ,,Rogere klid." Řekla jsem mírným hlasem,ale nepomohlo to. ,,Jak nám být klidný po tom všem!" Podívala jsem se na Freddiho,který vypadal že brzy všechno zničí. ,,To mě mrzí" Řekla Míša a chytla Rogera za ruku. On se na ni mírně usmál a objal ji. Co teď s kapelou Smile bude? Otázka,na kterou možná ani neexistuje odpověď.

Queen a jáKde žijí příběhy. Začni objevovat