Ráno mě probudilo vyzvánění z mého telefonu. Když jsem se podívala kdo mi volá ten byla jsem v šoku. Volal mi Brian!! Nikdy mi takhle nevolal,ale tak to je už jedno. ,,Haló?" Zeptala jsem se trochu ospale. ,,Ahoj Ani,tady Brian!" Nezněl moc nadšeně. Stalo se snad něco s Timem? ,,Ahoj co potřebuješ?" Chvíli bylo ticho,ale pak jsem slyšela povzdechnutí. ,,To je na dlouho,ale jestli máš teď čas tak bych mohl k tobě přijít nebo..." Usmála jsem se a hnedka mu skočila do řeči. ,, Samozřejmě přijď,budu čekat" Potom jsem to típla a šla se převléct. Šla jsem do koupelny a podívala se na sebe do zrcadla. Jak je možné že mám ty vlasy tak rozcuchané? Ach bože musím se sebou něco dělat. Vzala jsem si hřeben a začala si ty vlasy česat. Když jsem byla hotová tak jsem už jen čekala na Briana. Zazvonil zvonek a já šla otevřít. Když jsem viděla Briana tak se mi srdce rozbušilo,nevím co se to se mnou děje. ,,Ahoj pojď dál" Řekla jsem s úsměvem a odstoupila od dveří. On kývl a vešel dovnitř. Co se tu sakra děje? Šla jsem ta ním. ,,Dáš si něco k pití?" Byl docela smutný, což ho takhle vidím poprvé. ,,Dám si vodu prosím" Přikývla jsem a sklenici s vodou položila na stůl. Sedla jsem si a chystala se zeptat co se stalo. ,,Takže co se děje?" On si s povrchem napil a podíval se mi do očí. ,,Nevím jak to s kapelou půjde dál. Tim se chová jakoby ho už nezajímala. Já nevím co mám dělat" Poslouchala jsem ho a v tu chvíli jsem se bála že se kapela vážně rozpadne. ,,Já si myslím, že není důvod se strachovat. Možná že vám Tim později vysvětlí proč se tak chová. Chce to jen čas Briane." Povzbuzeně jsem se na něj usmála a on mi úsměv oplatil. ,, Jo,ale kolik toho času nám ještě zbývá?" Nic jsem neřekla a jen ho objala. ,, Vše se vyřeší" Brian musel jít do baru zkoušet. Zatím co já se připravovala na večer.
ČTEŠ
Queen a já
Fanfic,,Potřebuju pauzu" Všichni jsme se na něj překvapeně podívali. ,,Děláš si srandu?"Řekl Roger trochu naštvaně,což bylo u něj typické v takových situacích. ,,Je mi líto,ale končím"Řekl hlavní zpěvák a podíval se na nás. Nemůžu uvěřit co právě řekl ,,N...