•Jimin'e bir eş lazım

886 50 120
                                    

Buraya hikayeye başladığınız tarihi atabilirsiniz :)

Keyifli okumalar ♥

▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬

"Şimdiki dersimiz ne-"

"BEDEEEN AĞAĞAĞAĞA"

Sözümü kesip sınıfa doğru bağırmıştı Taehyung. Birden sınıf coşunca hallerine gülmeden edemedim. Sınıfça beden dersine bayılırdık. Kesinlikle öğretmenimizin acayip derece yakışıklı ve kaslı olmasından kaynaklanmıyor, çünkü adamın tipinden çok kendisini seviyoruz. Gençlerle nasıl konuşulacağını bilen kibar bir öğretmen. Ayrıca sınıf öğretmenimiz olduğu için de bize çok kez torpil geçtiği oldu. Eh bir de eniştem sayılır. Ablamın arkadaşı ile evli ve sürekli toplaşıp vakit geçiririz. Yani diğer öğrencilere kıyasla beni daha çok sever.

"Eniştemizin dersi geldi çattı"

"O senin enişten değil Yoongi, benim!"

Diyerek kızıyormuş gibi yaptım.

"Ay, dünkü bok. Çalmadık enişteni"

Dediğiyle ikimiz de güldük. O sırada ne ara yanımıza geldiğini anlamadığım Taehyung Yoongi'yi kolunun altına alıp kendine çekti.

"Bebeğim ne biçim laflar çıkıyor senin ağzından öyle"

Deyip yanağından öpmüştü Yoongi'yi.

"Çifte kumrular, bazen çok kıskanıyorum sizi"

Dedim iç çekerek. O sırada yoongi öne atıldı.

"Kankacım salak gibi öğretmenlere aşık olmasan şuan senin de sevgilin vardı."

"İlk yıl Jisoo hocaya aşık oldun ki zaten çok yakışıklıydı, ama okuldan ayrıldı. İkinci yıl da Jongin hocaya aşık oldun sonra o da evlenip gitti. Bu yıl da artık bir rahat bırak hocaları yaa, git kendi yaşıtın biri ile çık."

Cevap vermeyip sadece omuz silktim. Taehyung yaklaşıp fısıldayarak konuşmaya başladı.

"Bir düşün ve sınıfta göz gezdir, hiç mi senin tipin biri yok?"

Dediğiyle sınıfta gözümü gezdirdim. Asosyaller, serseriler, çalışkanlar, kız düşkünleri. O sırada sınıfın akıllı ama eğlenceli çocuğu Namjoon ile göz göze geldim. Taehyung'a dönüp sırıttım.

"Aslında Namjoon hiç de fena değil. Hem uzun boylu ve yakışıklı, hem de akıllı ve eğlenceli. Tam benim tipim"

"Kaslarını da unutmamak lazım. Ayrıca aranızda kötü bir diyalog da geçmedi, yani senden nefret etmiyordur. Hatta birlikte festivalde şarkı bile söylediniz. Harbi ya siz niye sevgili değilsiniz? Çok yakışırsınız."

Diye de ballandıra ballandıra anlattı Taehyung.

"Çocuk çocuklar, bi sakin olun. Hemen heveslenmeyin, ayrıca en önemli şeyi gözden kaçırıyorsunuz."

İkimiz de sorar bakışlarla Yoongi'ye döndük.

"Namjoon'un kızlardan hoşlandığını ne zaman unuttunuz? Geçen seneyi hatırlayın."

Yoongi haklıydı, Namjoon kızlardan hoşlanıyordu ve geçen sene olayı da şöyleydi;  Namjoon'u seven bir çocuk Namjoon'a açılmıştı, Namjoon da güzel bir dil ile ona kızlardan hoşlandığını ve onunla olamayacağını belirtti. He bir de bi kızla öpüşürken görmüştüm onu, ki bu normal bişey olduğu için birisine anlatmamıştım ama yeri geldiğine göre söyleyebilirim.

"Ben de bir kızla öpüşürken görmüştüm"

"Umutsuz vaka"

Hepimiz umutsuzca önümüze dönmüştük. Ayrıca sevgili bulmak o kadar kolay değildi. Ben günü birlik ilişkilerle uğraşamam, bana uzun süreli hatta evliliğe giden bir sevgili lazımdı. Ama şu anki yaşıtlarımın aklı hep tek gecelik ilişkilerde olduğu için sevgili bulmam zorlaşıyor. Ayrıca derslerime odaklanmam gerekiyor.

True Love | KookminHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin