"Jiminieee!!!"
Arkamdan bana bağıran ikiliye döndüm. Tae ve Yoon bana doğru koşuyorlardı. Onlar da benim gibi okula geç kalmışlardı.
İkisi de nefes nefese yanıma gelmişlerdi ve kolumdan tuttukları gibi beni de koşturmaya başlamışlardı.
"Geç kaldık, Bayan Kim derse alamayacak kesin"
Taehyung bu dersi sevdiğinden geç kalmayı sevmiyordu ama bana göre sabah ilk iki dersin İngilizce olması saçma ve sıkıcı.
"Beni koşturmayın siz önden gidin. Pek umurumda değil geç kalmak"
Yoongi kafama vurdu.
"Sus ve yürü."
▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬
Dersin sonuna doğru yetişmiştik. E hayliyle Bayan Kim'den tonla azar işittikten sonra teneffüs zili çalmıştı. Şuanda da kantinde oturmuş, 2 dakikadır bana tip tip bakan Taegi ikilisinin neden bana baktıklarını anlamaya çalışıyordum.
"Söyleyecek misin artık?"
Yoongi sonunda konuştuğunda sorar bakışlarla ona döndüm.
"Neyi?"
Taehyung lafa girdi.
"Tabi ki de Jaebum ile neler yaptığınızı."
Alaycı bir tavırla elimi salladım.
"hiçbir şey"
İkisi de suratıma bön bön bakıyordu. Yoongi kafama bir tane geçirdi.
"Jimin, okulda anlatırım dedin tamam dedik. Şimdi niye bir şey yok diyorsun?!"
Kafamı ovarak dudağımı sarkıttım.
"Kayda değer bir şey olmadı, ondan bahsediyorum. İkimiz de çok zıt kişileriz, asosyal birisiyle olmak istemiyor. Ayrıca neden bir şey olacak düşüncesine kapıldınız ki çocuğu ilk defa gördüm hoşlanmıyorum bile!"
Sonunu sesimi yükselterek söylemiştim. İkisi de onaylar şekilde mırıldanınca kafamı onlara yaklaştırdım ve kısık sesle konuşmaya başladım.
"Ama onun dışında bir şey daha öğrendim."
Meraklanmışlardı ki onlar da kafasını yaklaştırmıştı.
"Bay Jeon biseksüelmiş"
"NE!?"
Hemen ikisinin de kafasına vurdum. Kantindekilerin bakışları bizi buldu.
"Şşt! Sessiz olun." Taehyung lafa girdi.
"Nası yani ya. Ben bunu nasıl bilmem?" Evet, Taehyung okulumuzun magazin kaynağıydı, kimin ne yaptığını Tae'ye soracaktınız.
"Artık öğrendin." Dedim. O sıra Yoongi şaşkın yüz ifadesiyle konuştu.
"Hiç beklemezdim. Geçen sene evlenmiş olmasına rağmen daha öncesinde de öyle bir izlenim vermemişti. Hiç bir erkeği keserken veya benzeri bir şey yaparken görmemiştim. Adam çok iyi saklıyor demek ki. Ayrıca, sen nerden öğrendin ki?"
Omuzumu silktim.
"JaeBum söyledi. Ayrıca çok önceden erkek bir sevgilisi de varmış."
"Vay anasını be"
▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬
Öğle arasına girdiğimizde hep yaptığımız gibi arka bahçeye gitmiştik. Hepimiz artık yerimiz olarak bellediğimiz kamelyaya yerleşmiştik. Öğle yemeğimizi burada yiyorduk. Tam yemeğimi çıkartmış yiyecekken telefonum çalmıştı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
True Love | Kookmin
FanfictionJimin'in beden öğretmeni olan Jungkook, Jimin'in ablasının arkadaşı ile evlidir. Ancak olaylar pek de bekledikleri gibi gitmez. •Jikook• +Taegi