eelezte sana inat yaptım öldürmicem dşlldğdkdğdkşdldşld
"Anneniz yoğum bakımdan çıktı onu kurtardık... Başınız sağ olsun." Dedi ve gitti. O an dizlerimin bağı çözülmüştü, yere dizlerimin üstüne düştüm. Hıçkıra hıçkıra ağlıyordum ama bu sefer mutluluktan...
Tsuki-chan arkamdan doğru bana sarıldı bende karşılık verdim. En sonunda duran beynim çalıştı ve annemi görmeye, odasına gittim. Uyuyordu. Elini tuttum ve konuşmaya başladım.
"Anne beni bırakma olur mu sen olmadan yapamam ben tsuki-chan bana hep yardım edemez zaten. En kötü günümde yanımda olan sen beni o kötü günlere sürüklemezsin sırf cennet için değil mi? Sana güveniyorum."
Elimi öptüm ve çıktım. Tsuki-chan yanağımdan hala süzülmekte olan yaşı sildi. Hala ağladığımı farketmemişim.
"Heey hadi ağlama bak katsukiyi aradım birazdan gelirler hani onun karşısında aciz görünmeyecektik unuttun mu?"
Flash back
Yine kacchan bana zorbalık yapmıştı ve tsuki-chanın yanına gidiyorum. Sanırım biraz fazla somurtmuşum peh hemende anladı.
"Noldu böyle sana yüzünden düşen bin parça?"
"*Kacchanla yaşadıklarımı anlattım*"
"Oh... Bak bana. Bana bir söz ver tamam mı?"
"O neymiş"
"Bir daha katsukinin karşında aciz görünmeyeceksin, güçlü olucaksın. Çünkü all might böyle yapardı."
"İyide ben artık kahramanları sevmiyorum..."
"Biz de kendi çapımızda kahramanız unuttun mu hehe."
"Ah doğru peki sana söz veriyorum tsuki-chan"
"İşte benim brokolim."
*İkiside gülmeye başlar*
Flash back end
"Hayır... Unutur muyum hiç" dedim gülümseyerek zaten daha ne kadar gülümseyebilirim bilmiyorum.
O sırada kacchanlar gelmiş odanın önünde ki doktorla konuşuyordu. Göz ucuyla kacchana baktım. Bana bakıyordu. Utandığım için hemen gözlerimi kaçırdım ve tsuki-chanla konuşmaya devam ettik. Moralim düzelmişti sonuçta, sadece annemin uyanmasını bekliyorduk.
Katsukinin ağzından;
Dekunun annesi trafik kazası geçirmişti fakat ben neden deku için endişelenmiştim bu yersiz s*ktiğimin duygularıda ne böyle ugh. Bunları düşünürlen dekuya bakıyordum. Bir an bana baktı ve utanıp önüne geri döndü. Yine o aptal kızla konuşuyordu görende sevgili sanır. Agh yine bu duygular yine dekuyu sadece benim yapma isteği... Neden böyle hissediyorum..?
Yaşlı bunak doktorla konuşmasını bitirmişti eve gidiceğimizi düşünüyordum ki yaşlı bunak dekuyu bizim eve davet etti. Aptal kız da arkadan pis pis sırıtıyordu ama pek umursamadım benim için önemli olan sadece dekunun cevabıydı.
"O-olur mitsuki teyze"
Oh be kabul et- ne diyorum ben lan. İyice delirdim.
Tsukinin ağzından;
Ha-ha mitsuki teyzeden böyle bir atak beklemiyordum ama baya iyi oldu. Oha bi dakika lan izu kabul edince katsuki sevindi mi ben mi yanlış gördüm. Yaaaa ben bu ask kuşlarını yeriiimmm. He he.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Villain Deku Bkdk (with Oc)
FanfictionVillain deku kitabı- Yanlız kitapta İzuku dan çok oc'a ağırlık vermişim gomenne