𝟰

383 30 9
                                    

Sabah kalkınca birlikte hastaneye gittik. Hatta Jennie yolda fotoğraf bile çekti.

 Hatta Jennie yolda fotoğraf bile çekti

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Artık onunla daha yakındık. Sadece birkaç günlük sınıf arkadaşı gibi değilde yıllardır arkadaş olan kişiler gibiydik. Yolda çalan şarkıyı ingilizce bilmediğim için anlamadım ama ilk duyduğunda gülümseyip kahkaha atan Jennie'ye eşlik etmek için mırıldandım.

Şarkının anlamını sorduğumda gülümseyip boşver dedi. Sanırım küfürlüydü (?). Hastaneye vardığımızda artık Yoongi'yi görmemize izin veriyolarlardı. Jennie ona sarıldı, biraz daha oyalandıktan sonra hastaneden çıktık. Ne yapacağımızı düşünürken aklıma bir kaç gün sonra Irene ve Joy'un vereceği parti geldi, güzel olmalıydık. Bunu söyleyince Jennie ile hemen alışverişe çıktık.
Çok güzel kıyafetler aldık.
Ben pembe ve siyah çizgili bir elbise almıştım. Jennie ise siyah ve harika bir elbise almıştı.
Jennie'nin gözünden:
Rosé neden her zaman bu kadar mükemmel olmak zorundaydı? Ona gün geçtikçe daha çok aşık oluyordum. Kıyafeti ona çok yakışmıştı. Lanet olsun gözlerimi üstünden alamıyordum.
Ne zaman açılacağımı sorup duruyordum kendime, her gece. Açılsam ne diyecekti? İyi karşılayacak mıydı? Beni reddederse ne duruma düşecektim? Sanırım rezil olurdum. Derin düşüncelerimden kurtulup gerçek hayata geri döndüm. Rosé ile kafeye gittiğimizde ona hoşlandığı biri olup olmadığını sordum, o ise emin olmadığını söyledi. O emin olamadığı kişi kimdi? Ben olabilir miydim? Değilsem kimdi? Kız mıydı erkek mi? Lanet olası iç sesim bir sus.
Sahte bir gülümsemeyle başımı salladım ama gerçekten çok gergindim. Oradan Rosé'nin evine geçtik. Rosé onda yaşamam için ısrar ediyordu. Ama evde ailem vardı ve bir süredir görmüyordum. Aslında Rosé ile ilgilenmekten aklıma onları getirmemiştim bile, hemen eve koştum zaten yakındı. Anneme Rosé'de kaldığımı söylediğimde başıyla onayladı ve elime kurabiyelerden tıkıştırdı ayrıca Rosé ile yememi söyledi ve beni bildiğiniz kovdu. Geri Rosé'nin yanında gittiğimde beraber film izleyip kurabiyeleri yedik. Aynı bir sincaba benziyordu, çok tatlıydı. Sıkılınca beraber şarkı söylemeye başladık, ne kadar güzel bir ses uyumumuz vardı resmen birbirimizi her yönden tamamlıyorduk.
𝗕𝗼̈𝗹𝘂̈𝗺 𝗯𝗶𝗿𝗮𝘇 𝗸𝛊𝘀𝗮 𝗼𝗹𝗱𝘂 𝗸𝘂𝘀𝘂𝗿𝗮 𝗯𝗮𝗸𝗺𝗮𝘆𝛊𝗻 𝗯𝗶𝗿 𝘀𝗼𝗻𝗿𝗮𝗸𝗶 𝗯𝗼̈𝗹𝘂̈𝗺 𝗶𝗰̧𝗶𝗻 𝗼̈𝗻𝗲𝗿𝗶𝗹𝗲𝗿𝗶𝗻𝗶𝘇𝗶 𝘆𝗮𝘇𝗮𝗿 𝗺𝛊𝘀𝛊𝗻𝛊𝘇 𝗱𝗲𝗴̆𝗲𝗿𝗹𝗲𝗻𝗱𝗶𝗿𝗲𝗰𝗲𝗴̆𝗶𝗺 𝗯𝘂̈𝘁𝘂̈𝗻 𝗳𝗶𝗸𝗶𝗿𝗹𝗲𝗿𝗶 <𝟯

Seni seviyorum /𝘾𝙝𝙖𝙚𝙣𝙣𝙞𝙚/Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin