𝟱

313 22 1
                                    

Rosé'nin gözünden:
Sabah okul için erkenden kalktım fakat Jennie evde yoktu. Duşa girmiştir diye düşündüm ama orada da yoktu, haber vermeden gitmesine şaşırmıştım çünkü normalde yapmazdı böyle bir şey. Hemen ona yazdım.

Hey Jennie!

Efendim Rosé

Neredesin?

Abimi hastaneden almaya gittim
yazığım notu görmedin mi?

Not mu yazmıştın

Evet, görmemene şaşırdım
her neyse. Okulda görüşürüz

Peki, görüşürüz
____________________________________________

Hemen notu aramaya koyuldum ama bulamadım. Sanırım sabahın köründe uyanır uyanmaz aa Jennie'nin notu nerede acaba diye evi ayağa kaldırmamı bekliyordu.
Üstüme formamı geçirip doğru okulun yolunu tuttum. Bu gün neden bu kadar iğrençti? Yoksa Jennie'yi mi özlemiştim? Hadi ama arkadaşlarım tarafından hep ihanete uğramıştım ama iyi hissetmeye devam etmiştim, abisini görmeye giden ve ayrıca not bırakmış olan biri için neden bu kadar panik olmuştum?
Jennie'ye karşı farklı hislerim vardı da hayırlısı.
Sanırım en yakın arkadaş(?) sendromuydu.
Okula gidince Jisoo ile karşılaştım. Aynı sınıftaydık hatta arka sıramızda oturuyordu ama hiç tanışma fırsatımız olmamıştı. Birlikte sınıfa gittik, biz konuşurken Jennie sınıfa girdi. Uykulu gözüküyordu ve benden özür dileyip bana sarıldı. Ona önemli olmadığını söylediğimde gülümsedi ve çantasından kitaplarını almaya koyuldu. Jisoo ile çok iyi anlaştığımı görünce o da sohbete katıldı. Bay Choi'nin sınıfa girmesiyle herkes ayağa kalktı ve oturmamız söylenince ders başladı. Derste neredeyse herkes uyukluyordu, biz ise Jennie ile kağıt yardımıyla mesajlaşıyorduk.

J:Hey Chae
R:N'oldu Jen
J:Teneffüste benim ile gelir misin bir şey söylemem gerek.
R:Tabiki gelirim, kaç dakika kaldı?
J:Son 15 dakika
R:Of çok sıkıldım
J:Bendeeee
R:Hey baksana Hyunjin nasıl horluyor
J:HAHAHAHAH EVET GERÇEKTEN
R:Bay Choi sağır yada kör galiba tüm sınıf uyuyor ve üstüne üstelik horluyor ama adam daha duymuyor
J:Haklısın
____________________________________________

Jennie'nin gözünden:
Bütün bu saçmalıklar hakkında geyikler yapmaya devam ederken benim aklımda sadece teneffüste ona söyleyeceğim şey için pişman olup olmayacağımdı...

Seni seviyorum /𝘾𝙝𝙖𝙚𝙣𝙣𝙞𝙚/Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin