1

87 3 0
                                    

Bekliyordum yine. Diğer hayatıma giricektim şimdi bu iki duvar arasından geçerek.

Sahiden kaç yıl olmuştu buraya geleli.

Daha dün gibi hatırlıyordum merdiven altında yaşadığım teyzemlerin dairesinin içine atılan mektubu. Bilmiyordum o zaman. Kim bana mektup gönderirki diye açıp okuduğum mektubun aslında hayatımı değiştiriceğini.

"Selam Jungkook"

Yan tarafıma gelen Tae ile ona dönüp sıkıca sarıldım ona. Tae okul günü tanıştığım ilk çocuktu. Şimdi gözüm kapalı bulduğum geçiş duvarını o zamanlar o ve onun ailesi sayesinde bulmuştum.

9 3/4

Daha ilk yılımda en yakın arkadaşım olmuştu benim.

"Çok özledim seni oğlum ben"

Sıktıkça kollarımı sarıyodum ona. Yaz tatillerinden bu yüzden nefret ediyordum. Hem onu hemde Saxa'yı göremiyodum.

"Saxa nerde ? Gelmedi mi daha o."

"O çoktan bindi trene , bizi bekliyo"

Karşımdaki duvara baktım tekrardan. Bir elime Hedwigi alırken diğer elimi ona uzattım.

"Birlikte"

Gülümseyerek baktı bana. Ardından tuttu elimi.

"Birlikte"

Hafif koşar adım geçtik duvarın içinden. Gördüm orda treni , kalkmasına birkaç dakika kalmıştı. Kalabalıktı istasyon , çok kalabalıktı.Bi tarafta bölüm cüppelerine ayrılmış büyük sınıflar , diğer tarafta ise aileleri ile yeni gelen birinci sınıflar.

Keşke dedim o an bende onların yerinde olabilseydim şuan. Hogvarsta son senem değil de ilk senem olsaydı. Hagrid ile el ele asamı , Hedwigi alsaydım. Saxa ve Tae ile tanışsaydım.

En önemlisi ona baştan aşık olsaydım.

"TAE , JUNGKOOK BURDAYIM"

Saxa'nın sesi ile döndük o tarafa. Deli kız trenin camından birinci sınıf ailelerine el sallayıp bize bağırıyodu. Vakit kaybetmeden bindik trene. Her zamanki koltuklarımıza geçtik ama ben hala görememiştim onu. İçimden dedim hadi göriyim seni be güzelim.

Saxa sanki duymuş gibi beni ;

"Daha gelmedi merak etme " dedi.

Derince bi oh çektim. Onu güzelce sadece trende kesebiliyodum zaten. Okulun içinde kimsenin ona cesareti olmazdı. Ben bunları düşünürken girdi içeri güzeller güzeli sarışınım.

Tüm asilliği , havası ile girdi. Herkes yine bakıyodu ona hayran hayran. O an asamı hepsinin gözüne sokmak istedim. Benim güzelime benden başka kimsenin bakmasını istemedim.

Diğer iki arkadaşı da ( Yoongi ve Mark) arkasından trene bindiler. Mark , Saxanın yanına uğramayı düşünüyodu ki yanına gelen aptal Maya onun koluna yapışmış bırakmıyodu çocuğu.

Mark kibarlığını bozmadan kızdan kolunu kurtarıp arkadaşlarının yanına oturken , Tae ise Saxanın saçlarını okşuyodu. Geçen sene ayrılmışlardı Saxa ile Mark. İkisi de gruplarının en iyi öğrencilerindendi. Bir Slytherin ve bir Gryffindora göre çok iyi anlaşıyolardı.

Tâki Saxa , Mark ile Mayayı okul koridorunda öpüşürken görünceye kadar. Hemen araya yaz tatili girince Saxadan hiç birimiz haber alamamıştık. Dışardan çok güçlüydü o ama peki ya içinde. Bize bile açmadığı sırları vardı daha onun.

Kollarımı ikisine de dolayıp kulaklarına , çok güzel bir yıl olucağını fısıldadım. O an gözlerimiz kesişti benim güzel sarışınımla. Bakışlarından bile asalet akıyodu onun.

Ah be güzelim dedim içimden. Sen ve ben bu kadar farklı iki sınıf iken nasıl birleştiricez biz bu kalpleri.

Öncelikle Selam🤧🥰
Ben bu hikayeyi yazdığımı hiç hatirlamiyodum tesadüfen uygulamaya girdiğimde 5 bölüm bir şey yazdığımı gordum ve gorunce de bari paylaşıyım dedim.

Tabii ki de 2021 yılında yazdığım için o anki yazış şeklim ile şuanki aşırı farkli,fark ettim Küçük ben biraz cringe olabilir😬

Dediğim gibi boş boş orda taslak olarak durması yerine paylaşmak istedim belki okumak isteyen olur diye

Okuduysanız teşekkür ederim😽

Hogwarts ~JIKOOKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin