2

48 2 1
                                    

Bol onu izlediğim , yemek aralarında gözlerimizin kesiştiği kazasız - Namjoonun elini kabin kapısına sıkıştırdığını saymazsak- evet kazasız belasız bir yolculuk geçirmiştik.

Şimdi ise açlıktan bayılcak şekilde büyük salona gidiyoduk. Gryffiondor için ayrılan bölüme oturmuş Tae ile hunharca yemeklere saldırıyorduk. Saxa ise içinden bize bela okuyup etrafa ben bunları tanımıyorum bakışları atıyordu.

Tüm öğrenciler gelince birinci sınıfların bölüm dağılımı için Profesör Mcgonagall seçmen şapkayı çıkarmıştı. O günler aklıma gelmişti şimdi. Taeye ısmarladığım şekerlemeler , Saxa'nın bize öğrettiği büyüler. Çok şey değişmişti o zamandan şu ana kadar. Ama sadece tek bir şey değişmemişti.

Oda benim sarışınımın güzelliği.

Birinci sınıf ilk gün

"PEKALA BİRİNCİ SINIFLAR BU TARAFTAN LÜTFEN. ACELE EDİN BİRİNCİ SINIFLAR ÜRKEK DURMAYIN. ACELE EDİN, ACELE EDİN HADİ"

Yanımda trende tanıştığım ve yara izimden dolayı beni hemen tanıyan kızıl saçlı çocukla Hagridin sesi üzerine acele ederek onunla beraber trenden indim.

"Merhaba Jungkook."

"Merhaba Hagrid"

"Vay canına"

Tae sanırım Hagridi ilk defa gördüğü için boyuna oldukça şaşırmıştı.

Hagrid doğum günümde bana gönderilmiş bir hediyeydi. Beni o iğrenç evden çekip çıkartmıştı. Bana ailemin benim için açtığı banka hesabına götürmüştü. Hatta ordaki paralarla Taeye trendeki bütün şekerlemeleri almıştım.

Bazılarının tadı çok kötü olsa da favorim çikolata kurbağalardı.

İÇİNDEN KART ÇIKIYODU

Çok şanslı olmalıyım ki bana Dumbledore çıkmıştı.
Ama tek kötü yanı tüm gün orda durmayıp yok oluyodu.

Hagridi izleyerek kayıklara binmeye gittik. Gözlerimi okuldan bir dakika bile ayıramıyordum. Çok güzel bir yerdi burası. Yeni yuvamdı bu okul benim.

"Hogvartsa hoşgeldiniz. Şimdi birkaç dakika sonra bu kapılardan geçip sınıf arkadaşlarınıza katılıcaksınız ama sıralarınıza oturmadan önce hepinizin burçlara göre bölümlere ayrılmanız gerekiyo. Bunlar Gryffindor , Hufflepuff , Ravenclaw ve Slytherin. Burda kaldığınız sürede bölümünüz aileniz gibi olucak. Başarılarınız size puan kazandırıcak. Kurallara uymazsanız puan kaybediceksiniz. Yıl sonunda en çok puanı alan bölüm, bölüm kupasını kazanıcak."

"Trevor"

Arkamdaki çocuk koşarak yerdeki kurbağasını almaya gitti ve mahçup bir ifade ile profesöre bakıp kurbağasını yerden aldı. Özür dileyip sıranın arkasında tekrardan yerini aldı.

"Bölümlere ayrılma seremonisi birazdan başlicak."
Profesor arkasını döndüğü gibi biri konuşmaya başladı.

"Trende anlatılanlar demek gerçekten doğruymuş Jeon Jungkook Hogvarsta gelmiş"

Herkes bianda adımı söylerek birbirleri ile fısıldaşmaya başlamıştı. Bana seslenen çocuk adımlayarak karşıma geldi

"Tae-min , Lee Tae-min"

Taeden çıkan kıkırtı ile aniden başını ona çevirdi ve aşağılarak konuşmaya başladı. Böyle insanlardan nefret ederdim.

"Demek sence adım o kadar komik öyle mi? Seninkini sormaya gerek yok. Kızıl saç ve ikinci el bir cüppe bir Weasly olmalısın"

Hogwarts ~JIKOOKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin