Danas opet krećem u Hogwarts. Ne veselim se ba kad se sjetim to sam sve prola prethodnih godina. Ahhh evo nas Hogwarts Express. Pourila sam da ne zakasnim na vlak ali sam se spotaknula preko nečije noge.,, Zna čudakinjo ne mora mi se ba klanjat. Znam da sam bogat i zgodan ali ako se ba eli klanjat slobodno nastavi ne smeta mi"- rekao je dok sam se ja podizala s poda-,,Kome da se klanjam? Tebi? Hah molim te nisi nita poseban Malfoy!- odbrusila sam mu i krenula prema Hermione, Ronu, Ginny i Harry-u.
~
~Stigli smo u Hogwarts. Samo sa pokupila svoje stvari i krenula van iz vlaka ali..- ,,Ko si ti da mi onako odgovara?!"-upitao me ljutitim tonom dok me pribiao uz vrata kabine- ,,Isto ono to si i ti meni. NITKO I NITA MALFOY. A sad me ispričaj moram ići.-samo sam rekla i krenula a on je dodao-,,Pazi mogao bi biti Black"- a onda je i on otiao
~~~
Dola sam u veliku dvoranu i onda je počelo razvrstavanje novih učenika. Poslje večere profesor Dumbledore doao je do mene i Malfoya te rekao-,, Gospodine Malfoy i Gospođice Black vas dvoje će te morati dijeliti sobu neko vrijeme jer se sobe Slytherina moraju proiriti. Ima li kakvih problema muda?"-,,Natavno da.."- on me prekinuo i rekao- ,,Htjela je reći da nema problema profesore, sve ja sasvim uredu.,,- To mi je drago čuti gospodo vaa soba je broj 1277. Doviđenja i ugodnu večer.,,- otili smo do sobe i onda je svatko legao u svoj krevet i zaspao.
VOCÊ ESTÁ LENDO
U mom životu postojiš samo ti i nitko drugi D.M
FanficDolazi nova osoba u Dracov život i skroz ga mijenja. Njeno ime je Lejlani Black. Ima 17 godina i promijenit će Dracov život i njega.