Stigla sam u Grate Hall i odmah na ulasku su me zaustavile Ginny i Hermione. Jojjj.-,,Bok cure."-rekla sam-,,Bok?! Bok!? Jel nam moe objasnit zato si jučer bila sa Malfoyem!?- o ne ne ne. -,,Mogu natavno.-ajme to to radim.-,,Ovaj ja.."- netko me prekinuo. To je bio Snep. Koliku sam sreću imala da me morao pozvati s njim radi dodatnih zadataka.
Dracov Pov:
-,,Vidim stari da si počeo neto pekljat sa Lejlani, ha?"- upitao me Tom. -,,Ma daj molim te s njom? Nema anse! Nikad!"- rekao sam-,, A da? A zato si onda bio kod nje jučer i jo ste se slikali?"- rekao je Blaise-,, Bio sam zato to joj je trebala pomoć oko zadatka kojeg mora predati. Njoj taj predmet ne ide pa sam joj pomogao. Kad sam doao ona se slikala za instagram pa me nagovorila da se sa njom slikam. Da joj nije trebala pomoć inače ne bi bio tamo."-nekako sam se izvukao. -,,Dobro ako ti tako kae"- oboje su odgovorili. Ovo je bili za malo. Nadam se da nju toliko ne ispituju. Moram joj reći da kae isto da ne bi upali u jo veće probleme.
~~~
Dracov Pov
Evo je. Dok je izlazila iz učionice povukao sam je iza zida u stranu.-,,to hoće Malfoy?!- povikala je na mene.-,, 1. Ne viči na mene, a kao drugo ako te budu ispitivali zato sam bio kod tebe reci da sam ti pomagao oko predmeta kojeg mora predat i da kad sam doao da si se slikala za instagram i onda si mene nagovorila na to. Jasno?!"-,,Jasno"- bahato mi je odgovorila i onda me odgurnula i otila. Izluđuje me.
Ne mogu da vjerujem kako je sebe izvukao a mene zavukao u probleme. Ahh. Idem do cura. Samo se nadam da neće biti problema.-,,Hej. Kako ste?" -,, Mi smo dobro sa sad nam ispričaj to je on radio kod tebe u sobi jučer Lejlani."- zajedno su rekle a ja sam im ispričala isto ono to i on svojima.-,, Dobro ako ti kae tako. na ne bi voljele da peklja neto s naim neprijateljem."-,, Ne brini se Hermione. Sve je uredu on mene mrzi i ja njega"-potvrdno su kimnule glavnom i otile. Ja sam otila u svoju sobu i kada sam ičla osjetika sam mentu i hladan dah na mome vratu. To je bio on.-,,to hoće?"- ,,Nita doao sam provjeriti da li rekla isto to i ja."- ,,Jesam, ne brini. Sad odlazi odavdje. Ne elim te vidjet pred mojim očima."-odgovorila sam mu bahato. Umijesto da je otiao on je uao u moju sobu i zaključao vrata.
Počeo mi se priblavati. Srce mi je kucalo tisuću puta bre i jače. Doao je do mene i obgrlio je svoje ruke oko mene. Ostala sam u oku.Dracov Pov
Nisam mogao vjerovati to radim i zato. Samo mi je dolo da ju zagrlim to to sam napravio. Moje srce je ubrzamo radilo,ali i njeno jer sam ga osjetio. Ona je svoje ruke omotala oko mene j jako me pritisnulna uz sebe. Pali smo na krevet i tako smo leali neko vrijeme. Nije mi jasno zato se u jednom trenutku mrzimo a u drugom samo kao najbolji prijatelji. Sve me ovo zbunjuje isto kao i nju. Namjestio sam se u sjedeći poloaj i njenu glavu nagnuo na moja prsa.
U glavi su mi se vrtile razne misli. Sigurna sam da su i njemu. Ako za ovo saznaju Hermione i Ginny ubit će me. Ja sam i rekla da neću nita pekljati sa njim a upravo to radim. Zato? Zato to radim? Bila sam preopterećena i glavu sam zabila u njegovu majcu a potom rekla-,,Zato? Zato ovo radimo? Mi se mrzimo a sad .. to sad radimo? Grlimo se . Kako je to moguće? Kako?"-,, . Smiri se i samo uti sve će ti uskoro biti jasno kao i meni. Siguram sam. Vjeruj mi."- ne znam zato ali sam mu vjerovala. Uivala sam u zagrljaju i mirisu mente. On me milovao po kosi a sam onda utonula u duboki san.
~~~
Jutro je . Probudili me je jako kucanje na vratima. Draco je jo uvijek bio uz mene. Probudila sam ga i rekla mu da se sakrije ispod kreveta. Sobu sam popricala parfemom da se ne bi znalo da je on ovdje. Otvorila sam vrata a u sobu su uli Ginny,Ron i Luna.
-,, Neto trebare ili?"- upitala sam-,, Da trebamo tebe."- reko je Ron.-,, Treba se smotati sa Woodom."- nisam mogla vjerovati to je rekao.-,, Molim? Zato?"-,, Zato to se mota oko Hermione i zavodi je. Oko moje Hermione! Moje i ničije!-,, Zato ja? Neka to napravi Ginny ili Luna."- ,, Ja ne mogu ja sam sa Harry-em, a ja sa Nevillom."- ,, Ahhh dobro ,ali ovo vam je zadnji put. Jasno?"- ,,Da. Hvala puno Lejlani. Dunik sam ti."- samo sam kimnula glavom a oni su otili. Draco se podigao sa poda i bio u jako ljut
VOUS LISEZ
U mom životu postojiš samo ti i nitko drugi D.M
FanfictionDolazi nova osoba u Dracov život i skroz ga mijenja. Njeno ime je Lejlani Black. Ima 17 godina i promijenit će Dracov život i njega.