-"Miči se s njega!"-"Zato bih?"-"Zato jer sam ja tako rekao!"-"E pa neću reko si da neće past pod Astorijine čini a pao si!"-"O čemu ti priča?"-"Malfoy vidjela sam te u njenoj sobi... Bio si na njoj .... Kako si mogao!!?"- zbunjeno je gledao. Ustala sam i otila u svoju sobu. On je trčao za mnom. Pourila sam unutra i zaključala vrata.-"Black otvori vrta!"-"Neću odlazi"-"Molim te daj da ti objasnim.... molim te Lejlani... molim teee.."-spustio se uz vrata i počeo plakati.
~~~~
Ponoć je otvorila sam vrta i vidjela da je jo tamo i spava. Spustila sam se kraj njega.-"Draco probudi se"-"mmm reci"-pospano je govorio. Povukla sam ga sa sobom i stavila na krevet da spava. Pokrila sam ga i legla pored njega. Tokom noći sam osjetila njohovu ruku oko moga srtuka. Nisam se opirala. Pansy mi je rekla da mu je Astoria uvalila napitak. Tako da mu vjerujem. Nije on kriv. Ona ga je iskoristila.
~~~~
Jutri je. Ovaj put sam ja bila ta koja je otila a ne on. Otrčala sam u učionicu s napicima. Nakon nekoliko minuta je uletio Snape a za njim potiho i Draco. -"Zato me nisi probudila?"-upitao je smireno dok je sjedao kraj mene-"Budi sretan to sam ti uopće dozvolila da spava tamo"-rekla sam. Nakon sata sam otila do Willow-a. Znam da se ti drvo ne moe pripitomiti ali ja ga mogu. Dozvolilo mi je da se popnem na njega. Iz torbe sam izvadila svoju knjigu te sam počela čitati. Nakon nekog vremena me je omeo glas-" Kako si to uspjela?"-"Bok Newt. Lako samo treba biti paljiv i dobar prema njemu."-"Meni je trebalo dosta dugo da to naučim"-razgovarali smo neko vrijeme a ja sam onda otila u svoju sobu. Opet sam razmiljala o svemu to se dogodilo s Malfoyem. Ukoro će praznici pa ću moći razbistriti misli. Jedva čekam.
______________________//////////
Dio je opet kratak. Nova dva su trebala doći sutra i u četvrtak ali neće poto sutra sam odsutna a u četvrtak je moj rođendan pa neću objavljivat. Hvala to čitate ily💙
ESTÁS LEYENDO
U mom životu postojiš samo ti i nitko drugi D.M
FanficDolazi nova osoba u Dracov život i skroz ga mijenja. Njeno ime je Lejlani Black. Ima 17 godina i promijenit će Dracov život i njega.