Poglavlje 2

216 8 0
                                    

Probudila sam se. Njega nije bilo u sobi, valjda je otiao prije ili ne , ma nije me briga. Idem se spremit i idem na sat.

~~
~~~

Poslje satova sam otila u etnju. Bilo mi je čudno to nitko nije htio samnom ići kada boh ga pitala. etala sam i gledala u pod sve dok me netko nije povukao u stranu.-,,Zna mogla bi paziti kuda hoda tu je provalija i skoro si pala."- rekao je nitko drugi nego Malfoy.-,, E pa hvala na spaavanju ali ja sad moram ići uri mi se i prijatelji me čekaju."- lagala sam mu.-,, Black ne lai znam da si sama."-,, kako zna?Pratio si me to me ne bi čudilo."- ,,Da jesam a sad mi reci zato si sama"- Sjela sam na klipicu a on kraj mene . Zatim sam pognula glavu a onda rekla-,, Jednostavno usamljena sam. Nitko noje htio ići sa mnon i svima se nekid uri."- uhvatio me i povukao u snaan zagrljalj. Tako smo stajali par minuta.Nisam shvatila to radim.

Dracov pov:

Znao sam to radim  ali nisam siguran da li je to ispravno. Jednostavno jedno drugo ne podnosimo. Ne shvaćam. Ona mijenja mene i moj ivot ali kako?  Kako joj to uspjeva , to nitko do sad nije mogao. Draco skuliraj, ohladi ne moe nita osjećat prema njoj smiri se.

Nakon par minuta sam shvatila to radim. Grlim se sa osobom koju ne podnosim!! Ustala sam brzo s klupice i otrčala u sobu. Kada sam ula otila sam pod hladan tu da razbistrim glavu. U jednom trenutku čula sam da je netko uao u sobu. To je bio on. Kada sam zavrila zamotala sam kosu u ručnik i legla na krevet . Svatko je gledao u pod i utio sve dok on nije progovorio. -,,Zna. Znam da se ne podnosimo ali nisi usamljena ima i mene iako si nismo ba dobri"- ostala sam u oku nisam mogla vjerovati to je upravo rekao.-,, ovaj.. ja ne znam to da kaem... hvala Draco.. ovaj Malfoy."-,, Moe me i Draco zvati ne smeta mi. Nego dosadno mi je to ćemo raditi?"- upitao je a sam rekla-,, Ne znam za tebe ali ja moram osuiti kosu a tu je punooo posla. Ahh"- odmah je progovorio-,,Pa mogu ti ja osuit kosu ako ti ne smeta. Molim teee"- pogledao me tako slatkim pogledom a ja nisam mogla odoljet- ,, ajde dobro moe"- dala sam mu fen i tako smo stali ispred ogledla te smo se zabavljali i suili meni kosu. Zatim smo se slikali za instagram to je bilo čudno. Ljudi su ostali u oku kada su to vidjeli.

Kasnije smo gledali fil i zasoali ZAJEDNO u mom krevetu

¡Ay! Esta imagen no sigue nuestras pautas de contenido. Para continuar la publicación, intente quitarla o subir otra.

Kasnije smo gledali fil i zasoali ZAJEDNO u mom krevetu. Tko bi rekao da Malfoy moe biti rako dobar.

Dracov pov:
Zaspala je ovo mi je prilika. Zagrlio sam ju i utonuo glavu u njenu kosu koja mirii po malinama i borovnicama. To me je tako opustilo i utonuo sam u san.

~~

Dracov pov:
Probudio sam se prije nje. Bilo mi je ao ali morao sam otići da ne pomisli neto. Sad kad dođem u boraval slytherin krenut će ispitivanja kako i zato se ja i ona druimo. Probati ću to nekako izbjeći.

Probudila sam se i naravno da ga nije bilo. Otiao je već. Sad kad izađem iz sobe svi će krenuti ispitivati zato se sa njime druim. Joj moram neto smislit jer ću nas uvesti u ptobleme.

U mom životu postojiš samo ti i nitko drugi D.MDonde viven las historias. Descúbrelo ahora